Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klopt het dat mn wietplant er zo uit ziet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klopt het dat mn wietplant er zo uit ziet?

    Korting op 420shop
    Yoo allemaal,

    Ik ben een onervaren kweker, dus vandaar dat ik me wat afvraag. ik heb begin april een zaadje in de grond gestoken (white widow van royal queen seeds), eerst in pot en daarna in de volle grond. hij is nu alleen erg groot geworden en er beginnen al takken af te breken omdat hij ook erg zwaar is. De takken die afbreken zijn vak de onderste, omdat die natuurlijk het zwaarst zijn. Dit is mijn plant:IMG_3681.jpgIMG_3682.jpgIMG_3683.jpg

    Is er misschien iets wat ik kan doen om te zorgen dat er niet nog meer afbreekt?

    Ook heb ik een vraag over topvorming, het is nu al 11 augustus en ik zie alleen nog maar lichte beginsels van draadjes. daar heb ik hier fotos van:IMG_3684.jpgIMG_3685.jpgIMG_3686.jpg

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, Alvast bedankt

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Op de derde foto zie je ook goed dat er takken zijn gebroken aan de onderkant

    #2
    Re: Klopt het dat mn wietplant er zo uit ziet?

    mooie grote plant, en de bloei gaat pas echt los als de zon en het donker elkaar afwisselen met 12 uur donker en 12 uur licht +- het kan wat eerder zijn maar kan ook nog even duren
    ik zou zeggen zorg dat je takken ondersteunt door ze vast te zetten o.i.d. want zou zonde zijn als je nog meer takken verliest. geduld en je groei komt vanzelf
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

    Comment


      #3
      Re: Klopt het dat mn wietplant er zo uit ziet?

      Nog even geduld , zoals aangegeven zal de 12/12 moeten komen

      Maar dat is wel een mooie boom man, ik hoop dat je een erg leuke oogst krijgt, ze ziet er erg gezond uit

      Comment


        #4
        Re: Klopt het dat mn wietplant er zo uit ziet?

        Ziet er goed uit! 12/12 zal rond 26 september gaan plaatsvinden dus vanaf dan zal hij goed gaan bloeien.
        als er toppen aan komen kan je die ook gaan ondersteunen anders zullen die takken ook knakkem en dat is zonde

        stel jezelf ook even voor bij introductie gedeelte

        Comment


          #5
          Re: Klopt het dat mn wietplant er zo uit ziet?

          dat worden cola's, ik zou die kiloknaller gewoon met touwen een beetje vastzetten zodat ze niet kunnen scheuren bij wind, of een net gebruiken

          Comment


            #6
            Re: Klopt het dat mn wietplant er zo uit ziet?

            Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyHaze View Post
            dat worden cola's, ik zou die kiloknaller gewoon met touwen een beetje vastzetten zodat ze niet kunnen scheuren bij wind, of een net gebruiken
            wel veel werk om er nu nog een net overheen te gaan doen, maar het zo idd kunnen.. ik zou idd voor wat touwen gaan en eventueel wat bamboestokken ter ondersteuning van een aantal hoofdtakken.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

            Comment


              #7
              Re: Klopt het dat mn wietplant er zo uit ziet?

              Is dat 1 plant , dat word nog wat jonge!

              Comment


                #8
                Re: Klopt het dat mn wietplant er zo uit ziet?

                hee die groeit uit de muur!!!
                scheve nek foto's
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #9
                  Re: Klopt het dat mn wietplant er zo uit ziet?

                  Om die paar dunne takjes onderaan zou ik me niet zo druk maken.
                  De grote moet je zeker wel gaan vastzetten, want die moet nog minimaal 2-3 maanden staan.
                  Vroeg beginnen betekend niet eerder klaar maar grotere plant, ghehe....

                  Hopelijk kun je wat gaan oogsten want deze is erg laat buiten.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Klopt het dat mn wietplant er zo uit ziet?

                    erg laat ? met bloei?

                    Comment


                      #11
                      Re: Klopt het dat mn wietplant er zo uit ziet?

                      als goed is moet je nu voor bloei zien in je plant zo ongeveer
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: Klopt het dat mn wietplant er zo uit ziet?

                        Heleboel kleine flufjes in december.

                        Comment


                          #13
                          Re: Klopt het dat mn wietplant er zo uit ziet?

                          Nu ziet hij er zo uit:
                          zuen.jpghij begint dus al met toppen, ik geloof dat het allemaal goed komt

                          Comment


                            #14
                            Re: Klopt het dat mn wietplant er zo uit ziet?

                            Hoi Brucka,

                            Hier hoef je geen melding van te maken hoor.

                            Let op: gebruik de report functie alleen de volgende zaken te melden:
                            - Overtredingen van de forum regels (spam, handel in stekken en cannabis, hard drugs etc.)
                            - Aanstootgevende berichten
                            - Topics / berichten die gesloten, verplaatst of verwijderd kunnen worden.
                            - Onjuiste / Gebroken links
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              Re: Klopt het dat mn wietplant er zo uit ziet?

                              Dat ziet er wel goed uit. Heb je nog foto's van de hele plant?
                              Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                              Jack Herer in scrog
                              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                              Comment

                              Bezig...
                              X