Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schone handen en schaar, in een handomdraai.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: Schone handen en schaar, in een handomdraai.

    Korting op 420shop
    Knippen, pokkewerk, maar het loont; bolletjes schaarhasj, vingerhasj, mooi knipafval en schone toppen.

    Als je net zulke die-hard bent als ik, en je knipt zonder handschoenen, dan blijft er altijd een smerig restje op je tengels die je er nooit af zal krijgen zonder schuurpapier of dagen geduld. Tot vandaag. Want ik ga een handig tipje opschrijven.

    Zodra je helemaal klaar bent met knippen, vingerhasj draaien etc. dan krijg je alles in no time schoon en plak-vrij door een beetje lampenolie te gebruiken.

    Schaar:
    Paar drupjes op een doekje, doekje om je schaar, effe intrekken, afwrijven, en je schaar is weer schoon! Effe afwassen met wasmiddel, schoonspoelen met water en het lijkt alsof hij nooit gebruikt is! Let wel op dat je het scharnier goed droogt.

    Handen:
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    #2
    Re: Schone handen en schaar, in een handomdraai.

    Goeie tip, thx man!!!

    Comment


      #3
      Re: Schone handen en schaar, in een handomdraai.

      Goeie tip inderdaad. Had laatst ook een klein beetje geknipt en vroeg me ook af of er niet iets beters zou zijn om mijn handen weer schoon te krijgen. Ik maak de boel normaal gesproken schoon met alcohol, maar dat gaat ook niet helemaal lekker.

      Zat zelf te denken om een keer olijfolie (of zonnenbloemolie) te proberen. Zou dat niet net zo goed werken als lampenolie?

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: Schone handen en schaar, in een handomdraai.

        ik leg men schaar in de vriezer!! je hasj word steen hard en je kan die er zo afschrapen dan minder verloren maar wel een goeie tip voor de handen!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

        Comment


          #5
          Re: Schone handen en schaar, in een handomdraai.

          das ook 'n goeie

          Comment


            #6
            Re: Schone handen en schaar, in een handomdraai.

            Oorspronkelijk geplaatst door GDog View Post
            ik leg men schaar in de vriezer!! je hasj word steen hard en je kan die er zo afschrapen dan minder verloren maar wel een goeie tip voor de handen!
            hehe die ga ik ook onthouden! Thx voor de tips
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: Schone handen en schaar, in een handomdraai.

              Plantaardige olie werkt net zo goed

              Gz

              Comment


                #8
                Re: Schone handen en schaar, in een handomdraai.

                Oorspronkelijk geplaatst door Bongool View Post
                Plantaardige olie werkt net zo goed

                Gz
                Ik heb net geprobeerd om met zonnebloemolie het "plakken" van mijn vingers na het inspecteren van de toppen eraf te krijgen,
                heb achtereenvolgens, handzeep, zonnebloemolie,tandpasta en handzeep gebruikt . Uiteindelijk gelukt maar met veel moeite

                Zal lampenolie proberen, bedankt voor de tip!

                Maar is er geen gewone "zeep" die dit kan ?
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #9
                  Re: Schone handen en schaar, in een handomdraai.

                  Oorspronkelijk geplaatst door GDog View Post
                  ik leg men schaar in de vriezer!! je hasj word steen hard en je kan die er zo afschrapen dan minder verloren maar wel een goeie tip voor de handen!
                  Ik had gelezen dat je moet knippen met een latex handschoen aan en die dan in de vriezer leggen als je klaar bent. Nog niet zelf geprobeerd overigens, maar dat leek me wel logisch. Dat kan met je schaar natuurlijk ook doen inderdaad.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #10
                    Re: Schone handen en schaar, in een handomdraai.

                    ja dat van de handschoenen had ik ook gelezen! maar ik kan die handschoenen niet goed verdragen :p krijg er mega zweet handen van! :o
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                    Comment


                      #11
                      Re: Schone handen en schaar, in een handomdraai.

                      Ha, ha, ja ik ook, maar ik ga het volgende keer toch maar eens proberen

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #12
                        Re: Schone handen en schaar, in een handomdraai.

                        Probeer eens je handen te cleanen met spiritus . Beetje op een tissue en dan je handen ermee schoonmaken.
                        Het vliegt er af is mijn ervaring !

                        Hippie .
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment


                          #13
                          Re: Schone handen en schaar, in een handomdraai.

                          Ik neem Olijfolie en het vliegt er ook van af , daarna met zeep wassen en schoon
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            Re: Schone handen en schaar, in een handomdraai.

                            Yep, als ik de restjes moet schoonmaken pak ik de fles olie boven uit de kast.
                            Ene keer de slaolie, andere keer de olijf. Werkt net zo goed.
                            Zoveel is er niet te cleanen, want ik plak liefst zoveel mogelijk op een Cameltje.

                            Lampenolie ga ik ook eens proberen, maar daarvoor moet ik verder lopen, dus ik moet er wel van te voren even aan denken.
                            Anders zie je zo'n spoor van bladsnippertjes door het hele huis waar ik gelopen heb.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Schone handen en schaar, in een handomdraai.

                              LOL Q wa ben je toch een schatje
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...
                              X