Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke pot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: welke pot

    Korting op 420shop
    goedendag medekwekers ik heb twee zaadjes van het merk
    green house seeds (diamond girl)laten ontkiemen hier staat geen plantwaarde op de verpakking
    ook heb ik 3x auto haevy bud van advanced seeds laten ontkiemen
    hoogte binnen 75-90 cm
    bloeitijd 60-70dagen
    productie 350 - 450 grs/m2
    thc 15%


    nu is mijn vraag welke pot kan ik waar voor het beste gebruiken .
    wat ik tot mijn beschikking heb is
    1x 50 lltr
    1x 25 ltr
    2 x20 ltr
    4x12 ltr
    12x 10 ltr

    ik hoor graag van jullie gr tom

    #2
    Re: welke pot

    hoe groter de pot hoe groter de plant!
    voor je auto's is 25l goed!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

    Comment


      #3
      Re: welke pot

      Voor autoflowers moet je eerder denken aan 7-9 liter. Heb ze zelf in 11 liter staan en toen ik vd week oogste kon ik goed zien dat de pot al te groot was. Voor de rest

      Comment


        #4
        Re: welke pot

        welk soort planten had je dan green farmer??
        gr tom

        Comment


          #5
          Re: welke pot

          Autoflower LR2

          Comment


            #6
            Re: welke pot

            een low rider is heel wat anders dan een auto heavy bud
            ik heb ook 2 little dwarf staan dat kom in de buurt van de low rider
            gr tom

            Comment


              #7
              Re: welke pot

              Waar zit het hem verschil dan in? Bloeitijd is zowat gelijk (heavy bud twee weken langer) enkel de hoogte verschilt met 30cm bij een binnenkweek. De regel is over het algemeen 1 liter per week. Dan zit je met een 25 liter echt veel te hoog voor een heavy bud

              Comment


                #8
                Re: welke pot

                Dingen als bloeitijd, productie, hoogte en opbrengst zijn precies afhankelijk van de kweekomstandigheden en kun je niet van een zakje halen, ook al staat het er op.
                Die productie is trouwens omgerekend van een grote kweekruimte met tientallen/honderden planten naar een gewicht per vierkante meter.
                Misschien hing er wel 1000W per vierkante meter, dat staat er ook nooit bij dus gewoon een bullshitgetalletje.

                Dan kun je beter 5 verschillende kweekverslagen zoeken en kijken hoe de soortjes het bij een ander doen.

                12L potten zijn bijna altijd goed, als je ze tot de rand (!) vult. Groter mag. Er zijn geen regels.
                Belangrijker is of je de juiste aarde gebruikt, het juiste licht, in de groei niet gaat overvoeden en in de bloei niet ondervoeden en of je het geduld bezit om ze goed af te bloeien.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: welke pot

                  Northern light autoflowers staan hier in 40l en zijn volledig doorworteld.

                  Comment


                    #10
                    Re: welke pot

                    Ik zelf gebruik 12 liter potten en 20 liter potten. Meer kan natuurlijk altijd. Alleen dan zijn ze zo zwaar pff haha.

                    Comment

                    Bezig...
                    X