Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia Haze Autoflower. Ca20-30 L pot (buitenkweek)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Amnesia Haze Autoflower. Ca20-30 L pot (buitenkweek)

Korting op 420shop
    Joo stoners!

ik zit op een vraag te broeden.. Ik heb laatst 2 amnesia autoflower plantjes gehad. Ik had ze allebij in 10L potten zitten. Opbrengst was echt ondermaats en echt kleine topjes vergeleken met wat ik hier zie:

Ze zijn niet groter dan 50-60 cm geworden
    Allebij de planten stonden buiten en hebben tot de laatste 2 weken bloei echt heel goed weer meegekregen en veel zon. Ook stonden ze mooi terug onder het afdak (waar zon bij kan vanaf 16h00) als het regende en als die buiten onder de schaduw viel. Dat omdat er onder het afdak savonds toch zon is.

ze zagen er ook niet echt herfstachtig uit tijdens de bloei. Nu denk ik dat ik ze mss te vroeg heb afgedaan.
    MAAR de thc zag al hier en daar wat bruinig en de bruine haren die eerst wit zijn, waren ook echt allemaal al een tijdje helemaal bruin.
    vandaar dat ik twijfelde om te oogsten, heb het dus gwn gedaan voor de zekerheid.

Nu heb ik mijn laatse amnesia AF 26 juli gezet in 10 L pot en gisteren overgepot naar 20-30 L (weet niet meer zeker).. Hopelijk groeit ie daardoor wat.
    ze is nu 32 cm klein. Veel te klein aangezien sommige na 20 dage al 1 meter naderen
    ik geef gewoon groeivoeding en bloeivoeding.

Iemand enig idee hoe het komt dat ze zo klein zijn en waarom de toppen zo klein waren maar de witte haren allemaal al bruin (zogezegd oogstklaar) waren?
    geur is trouwens ook niet zo amnesia haze achtig, 1 is wat citroen achtig, andere is wat feller (beetje big budda chees achtig, altans die ik gewend ben) maar dat is door de EC waarde denkik dan.

foto's komen morgen, misschien vind ik nog foto's van de 2 geoogste planten net voor ik ze oogste.

Alvast bedankt! Grtzz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

image.jpg
    Dit is de nieuwe die ik 26 juli heb geplant maar nog in de 10L pot. Morgen doe ik ff update foto uploaden.
    image.jpg
    Dit is 1 van de 2 ondertussen geoogste plantjes, een Weekje voor ik ze geoogst heb.

ze bloeide trouwens heel ongelojktijdig, bovenste top zag er dan wel oogstklaar uit maar de rest dan nog niet waardoor het in stuken geoogst is ipv in 1 keer.

Ik heb ze op advies van iemand geoogst. Het kon een beetje meer langer staan denkik , maar dan nog waren het te kleine planten/toppen.

Re: Amnesia Haze Autoflower. Ca20-30 L pot (buitenkweek)

opkweken in een schuurtje 24 uur licht gaan ze alleen maar groeien wachten tot ze een meter hoog zijn, dan naar buiten.helaas nu een beetje aan de laten kant.
    juli beginnen met groei september inde bloei.

Comment

Ziet er niet klaar uit.
      Baas in eigen brein.

Comment

Heeft wel meer ams 80 dagen gestaan terwijl er 75 gezegd werd.

En ke zegt in een schuur maar ik heb een plant gezien die buite stond zoals mijne, zelfde seeds. En die werd buite gewoon 1m30.

ik ga deze nog langer probere te late staan als 80 dagen dan

Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekeer View Post
        Ziet er niet klaar uit.
        Moet wel een heel trage autoflower zijn. Heb m half mei gezet. Heb bovenste noppen er af gehaald, deze staan nog. Zoude dan normaal toch al lang klaar moete zijn of niet?
        image.jpg
        Dit is uiteinde van de onderste tak. Staat al over de 90 dagen dan.

als mijn nieuwe hetzelfde tempo aanhoud kan ik pas in oktober oogste en is het weer zo weinig

image.jpgimage.jpg
        ^Dit is de nieuwe in de grote pot, niet dat het verschil maakt, had gelezen dat iemand in een 3L pot 1 meter 10 haalde. Met dezelfde AFjes

voor volgend jaar maar femi master kush en femi amnesia mac ganja gehaald, hopelijk gaat dat beter als ze in mei al staan.

dus in princiepe is er niks meer aan te doen en gaat die nieuwe ook zo matig zijn?

Comment

Hmm ok heb je geen foto waar hij helemaal op staat?
          Baas in eigen brein.

Comment

Na dat ik er al het grootste deel van geknipt heb, zoals ie nu staan de 2 oudere bedoel je?

Comment

Ik bedoel.. je ziet nu maar 1 top.. en van boven.. De bouw van de plant bijv.. Ik heb geen idee hoor, ben ook maar beginner maar ik krijg er nu geen volledig beeld van.
              Baas in eigen brein.

Comment

Ik zal straks even foto maken maar de plant is eig al helemaal weg geknipt, alleen de onderste 3 takken niet, daarom dat ik alleen die top heb late zien.
                Ze bloeide zo ongelijk dat ik het in 5 x heb geknipt, dus tusse elke x dat ik een paar noppen geknipt heb zitten 2-3 dagen.
                dus ziet er best lelijk uit haha maar ik zal foto uploade zodra ik thuis ben

10656322_10202282850063602_1453719753_n.jpg10654064_10202282849583590_1490161780_n.jpg
                Dit zijn dus mijn 2 plantje die al bijna kaalgeplukt zijn. Ze zien er niet uit maar dat komt doordat ze dus kaal geknipt is haha.ik heb ze late staan als soort van experiment om te kijke of ze nog dikker zoude worden de noppen, aangezien me verteld is dat het te vroeg geoogst geweest is.natuurlijk rook ik dit niet meer op aangezien schimmel en toprot zich hier en daar gevormd heeft doordat er al gesnoeit is denkik(kwetsbaarder nu)
                rot heb ik wel weg gehaald.

Ik las dus namelijk dat als 80% van de haren bruin is je moet oogsten(dus als 100% bruin is je eigenlijk te laat bent), maar in dit geval was er amper wiet zeg maar terwijl de haren allemaal helemaal bruin waren. (stukje bij stukje welte verstaan want zoals ik al zei, het bloeit heel ongelijkmatig)

is de eerste x dat ik plantjes zet, wil die ik nu heb staan eig niet verkloten en wil die dus echt goed hebbe, mooie dikke toppen. zodat ik ze volgend jaar meteen goed heb ookal zet ik geen autoflowers meer.

Nu gaat mijn vraag eigenlijk als volgt:
                Stel je plant bloeit al even, de haren tussen de toppen die wit zwaren zijn nu ALLEMAAL bruin, MAAR de thc trichomen zijn nog gewoon helder en niet milky of amberkleurig, (neem dat 2% van de thc amberkleurig is en 5% milky om maar wat te noemen)
                Laat ik deze best bloeien tot de thc bruinig word?
                of moet ik mn aandacht bij de haren(niet thc) houden en ze oogsten zodra ze helemaal bruin zijn?

Comment

Bezig...
                X