Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toppen,dieven en fimmen van een plant

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Toppen,dieven en fimmen van een plant

    heb de eerste pagina's gelezen en niet direct iets gevonden over deze 'kwestie', mss heb ik er over gelezen.
    Hier volgt: ik doe mijn eerste buitenkweekje, 1plant. Ben begonnen 21 april dus zit nu ong anderhalve maand ver. mijn plant is zijn 8ste internode aant duwen (lobbladeren inbegrepen), nu is mijn vraag mag ik nu al toppen?
    plz antwoord tx!!

    Comment


      Re: Toppen,dieven en fimmen van een plant

      Oorspronkelijk geplaatst door mijl View Post
      heb de eerste pagina's gelezen en niet direct iets gevonden over deze 'kwestie', mss heb ik er over gelezen.
      Hier volgt: ik doe mijn eerste buitenkweekje, 1plant. Ben begonnen 21 april dus zit nu ong anderhalve maand ver. mijn plant is zijn 8ste internode aant duwen (lobbladeren inbegrepen), nu is mijn vraag mag ik nu al toppen?
      plz antwoord tx!!
      Ikzelf heb men buitenplanten nog nooit getopt, ze hebben plaats genoeg om in de hoogte te groeien, dus waarom toppen dan?

      Comment


        Re: Toppen,dieven en fimmen van een plant

        Ja hoor je mag al toppen

        Toppen of fimmen van een plant doe je zo dat hij breder kan worden en zo dus meer toppen aan maakt

        Gr Bella
        God was never on your side..

        Comment


          Re: Toppen,dieven en fimmen van een plant

          ik las al dat sommige planten na het fimmen rare bladeren aanmaakt, nu heb ik ook mijn plant gefimmed, en er groeien nou soort van halve blaadjes, hersteld dit, of heb ik t fout gedaan, en moet ik m dan maar toppen, of is dit normaal???
          P'z

          Comment


            Re: Toppen,dieven en fimmen van een plant

            Na enkele spannende dag groeit de plant weer topping: Check!

            Comment


              Re: Toppen,dieven en fimmen van een plant

              Hey ,

              Ben nieuw hier en heb voor het eerst een plantje staan , zou graag eens een foto zien van dat dieven want snap het niet zo goed .
              Hoeveel dieven haal je zo weg ?
              Heb wel zo al een dief gebruikt als stekje of is dit niet goed ?

              Comment


                Re: Toppen,dieven en fimmen van een plant

                Oorspronkelijk geplaatst door djoe View Post
                Hey ,

                Ben nieuw hier en heb voor het eerst een plantje staan , zou graag eens een foto zien van dat dieven want snap het niet zo goed .
                Hoeveel dieven haal je zo weg ?
                Heb wel zo al een dief gebruikt als stekje of is dit niet goed ?
                lees jij wel de paginas door? er staan meerde uitlegge en filmpjes.
                zelf stel ik niet zoveel vrage hier omdat alle antwoorde er meestal wel tusse staan!
                lees eerst goed de topics door zou ik zegge.

                Comment


                  Re: Toppen,dieven en fimmen van een plant

                  da duurt lang ze en zo lastig zoveel lezen

                  Comment


                    The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                    Comment


                      Re: Toppen,dieven en fimmen van een plant

                      Oorspronkelijk geplaatst door sploit View Post
                      Ikzelf heb men buitenplanten nog nooit getopt, ze hebben plaats genoeg om in de hoogte te groeien, dus waarom toppen dan?
                      ik had gehoord dat je dan toch mee opbrengst zou hebbe?

                      Comment


                        Re: Toppen,dieven en fimmen van een plant

                        Over het filmpje over dieven in post 84 zie ik dat de zijtakken die op de zijtakken van de stengel zitten worden weg gehaald. Maar in deze topic heb ik ook gelezen dat het om de okselscheuten gaat (niet de zijtak die haaks op de stengel staat, maar 45 graden). Welke van deze klopt dan? Of ben ik zelf ergens mis mee? En bij hoeveel internodes doe je dit dan?

                        Comment


                          Re: Toppen,dieven en fimmen van een plant

                          Heb mijn white russian plantje gefimt. Althans dat hoop ik.
                          Wat denken jullie is het een beetje goed gedaan?
                          DSC00017.jpgDSC00018.jpg
                          Last edited by kornflacke; 20 August 2010, 10:56.
                          Like lumbering giants on a shamefull parade we came to ruin all and make a rotten trade.

                          Comment


                            Re: Toppen,dieven en fimmen van een plant

                            als ik goed gezien heb moet je nu vier mooie toppen hebben kornflacke .
                            Last edited by member10463; 26 September 2010, 06:09.

                            Comment


                              Re: Toppen,dieven en fimmen van een plant

                              zou je ook kunnen fimmen bij zijvertakkingen???

                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X