Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat vinden jullie hiervan?? Buitenkweek uit zaad.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat vinden jullie hiervan?? Buitenkweek uit zaad.

Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

Dit is mijn eerste eigen kweek ooit. Een zaadje uit een zakje van de shop, voor de gein in mei ontkiemd. Buiten gezet met weinig tot geen verwachtingen. Plantje bleef klein en armetierig. Nu ziet het plantje er zo uit. Veel lezen op dit forum en goed gekeken naar de plant en het blad. Ik ben verliefd. Wat vinden jullie ervan? Enig idee ook wat voor plant het is. Dacht zelf aan indica, of is het toch een kruising? Dank voor het kijken!!Bloeiw2 6.jpgBloeiw2 4.jpgBloeiw2 2.jpgBloeiw2.jpg

Re: Wat vinden jullie hiervan?? Buitenkweek uit zaad.

Mooie plant inderdaad! Kan alleen niet zeggen wat het voor plant is.

Comment

Dankjewel!!

Comment

Je hebt geluk gehad: het is een vroegbloeiend kerngezond vrouwtje.
        Het had immers ook een mannetje kunnen zijn.

Zelf heb ik uit gekocht zaad zogenaamde vroegbloeiers (Heribeis van Sannie) buiten staan: die lopen echt achter in bloei in vergelijking met jouw plantje.

Succes dus en ga zo voort.
        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

We gaan ons best doen. Hopen dat het weer zo blijft. De zon doet ze goed in ieder geval. Succes ook met jouw planten, komt vast goed met een beetje liefde

Comment

Wat het is dat is vrij simpel te beantwoorden : Hetzelfde als de wiet die in het zakje zat.

Opletten dat er geen bananen komen.
            Waarschijnlijk is haar moeder bevrucht door een hermafrodiet, aangezien broodkwekers er niet de gewoonte van maken mannelijke planten te kweken.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Nou QnQ, dat weet ik dus echt niet meer, wat er toen in dat zakje zat. Met bananen bedoel je mannelijke vormpjes in de bloem? Bolletjes ofzo? En wat als die bananen er toch in komen? Ben maar een leek
              Dank voor je reactie iig!

Comment

Inmiddels staat ze er zo bij, toppen groeien flink en schieten de lucht in. De achtertuin ruikt inmiddels ook behoorlijk. De trichomen lijken grotendeels al milky te zijn, verder weinig bruine haren te zien. Vandaag maar in de kas zetten, het begint te rommelen in de verte. Jammer, het zonnetje deed haar goed. Wierie 029.jpgWierie 031.jpgWierie 045.jpgWierie 049.jpg

Comment

Comment

Hoop dat het de laatste paar weken zo blijft. Zeker aangestoken met het kweekvirus. Leuk om te zien hoe zo'n plantje groeit en bloeit. Hopelijk zal binnenkort blijken of ze net zo smaakt als dat ze ruikt. Ik laat het zeker horen hier. Blijf wel angstig voor de evt. kapers of de woningcorporatie, zou zonde zijn als ze wordt weggehaald voor het moment supreme. Fijn weekend, grtjs

Comment

voor mij is het ook de eerste keer en je raakt er echt verslaafd aan het kweken buiten

Comment

Bezig...
                      X