Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladprobleem amnesia week 6 bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleem amnesia week 6 bloei

    Korting op 420shop
    Weet iemand wat er aan de hand is?
    DSC_0824.jpg

    #2
    Re: Bladprobleem amnesia week 6 bloei

    Te dicht bij lamp lijkt me
    Gr

    Comment


      #3
      Re: Bladprobleem amnesia week 6 bloei

      klauwend blad, verbrand blad, dus er zijn meerdere problemen. Heb je meer info?
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Bladprobleem amnesia week 6 bloei

        Ik had spint en gespoten met one shot insecticide. Denk dat dat misschien het probleem is.
        .. 4 planten dood

        Comment


          #5
          Re: Bladprobleem amnesia week 6 bloei

          One Shot is een product uit gevarenklasse A. Dit houdt in dat het gebruik is voorbehouden aan geregistreerde gebruikers. Uitsluitend toegelaten voor verneveling in ruimten waarin tijdens de behandeling geen mensen of dieren verblijven of geen consumptiegerede eetwaren aanwezig zijn, en waarvan de toepassing niet is toegelaten in ziekenkamers, winkels voor levensmiddelen en scholen.

          Comment


            #6
            Re: Bladprobleem amnesia week 6 bloei

            Dus dat is het probleem. Gekregen van een vriend van mij grrrrr

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Donderdag gespoten, nu hopen dat de rest overleeft

            Comment


              #7
              Re: Bladprobleem amnesia week 6 bloei

              Zou goed kunnen. Ik zocht enkel op "one shot insecticide" weet niet van welk merk maar das dus voor als je termiten of zoiets in je houten huis hebt.

              Misschien toch nog een paar duidelijke close-ups hier posten en zo veel mogelijk info over het verleden van de plant en wat de baas allemaal gegeven heeft.

              Comment


                #8
                Re: Bladprobleem amnesia week 6 bloei

                Van het merk xerox
                Maar de spint is wel weg.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Bedoelde zerox

                Comment


                  #9
                  Re: Bladprobleem amnesia week 6 bloei

                  Duurzame oplossingen voor netelige huis- en tuinproblemen, inclusief huis-,vee- en neerhofdieren


                  Pyrethrum is een plantaardige stof die als insecticide wordt gebruikt. Daar zou je plantje gewoon tegen moeten kunnen. maar of ze die Piperonyl butoxide goed verdragen is me niet bekend.

                  Maar al te graag zetten fabrikanten Pyrethrum als biologisch werkzaam bestanddeel erop maar vermelden dan niet de overige bestanddelen die niet bio zijn. Die vind je dan pas als je zoon PDF je opend.

                  Comment


                    #10
                    Re: Bladprobleem amnesia week 6 bloei

                    Dan zijn er problemen in de bodem. Insecticiden werken vaak alleen op het oppervlak, maar horen niet de groei/bloei te beinvloeden. Een verbrand plekje moet kunnen, maar dit is wel veel.
                    Waarschijnlijk te hoge PH, maar daar komen we nooit achter als je zo karig informatie verschaft
                    Of te nat, wortelrot, iets anders.. De lijst is vrij eindeloos als je niet uitlegt: watvoor water je geeft, hoe veel en hoe vaak, welke voeding, welke aarde, doe je metingen? Wat komt daaruit? Wat is de temp en LV? Hoe hoog hangt je lamp? enzovoorts enzovoorts.
                    Dan kunnen we samen dingen uit gaan sluiten.
                    Insecticide in de bloei, tsja.. Ik vind het geen strak plan. Maar het verklaart mogelijk de helft van het probleem (verbranding). Dan heb je nog dat klauwende blad.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    Bezig...
                    X