Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan en mag ik deze toppen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kan en mag ik deze toppen?

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
    Ik denk dat een pH van ergens tussen de 6 en 6.3 mooi zou zijn op aarde.
    Ze staan wat te droog lijkt het, geef je wel elke dag water ?
    Goedemorgen,

ik gaf eens in de 24 uur 250ml. Maar gister pakte ik de pot eruit en deze was helemaal droog van onder !
    vanmorgen weer 250ml moeten geven ! 500ml per plant in 24 uurr 16 dagen oud vanuit de kiem niet overdreven veel?
    maar vanavond kijk ik nog eens. Ook was ik de lamp vergeten. Deze hing op 21 cm. Ze groeien ook zo verkletste snel. 3 dagen geleden ook al verhangen. De temp is echter nooit hoger gekomen dan 28,2 graden.
    Ook wil ik er even bij vermelden dat ze nu 2 dagen in bloei staan.

Comment

Ok, ik weet niet of 21cm veel of weinig is, ik weet niet wat voor lamp je erboven hebt.
      Ik laat ze meestal naar de lamp toe groeien tot ik zie dat de bladrandjes iets omhoog komen, da's een teken dat ze het warm hebben en dan doe ik de lamp een paar cm omhoog.
      Je hebt ze nu 2 dagen op 12/12 staan, de bloei ga je pas tellen als ze kleine topjes (pruikjes) laat zien, vanaf dat moment zal het nog een week of 9 duren.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

indd je hebt gelijk ik verwoord het verkeerd,

ik heb ze nu 2 dagen op 12/12 staan. ik geef ook nog groeivoeding alleen staan ze nu op dieet omdat ze donker genoeg zijn en de groei gaat als een tierelier.
        een plantje (de lichtste) geef ik nu wel nog groei voeding. ik vind het nog steeds raar.....3 plantengenoeg/iets teveel. en de andere komt weer tekort. De natuur gaat zo zijn gang we kunnen alleen een handje helpen en sturen.
        ik heb er een nieuwe 250w boven hangen. de randen krullen indd wat op. het eerste probleem van de vlekjes op de nieuwe scheuten, dat is ver bijgetrokken dus 1 zorg minder. nu nog de lichte dame goed krijgen.
        ik ga me ook verdiepen hoe je een kweek moet maken van de aarde om de ph en de ec te meten.

nou bedankt ! tot de volgende.

Comment

Bezig...
        X