Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflower

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: autoflower

beter ?

Comment

Zo zou ze wel in leven gehouden kunnen worden.

Comment

Ga bij jezelf eens na wat je er zelf mee wilt.. Een serieuze plant grootbrengen? Of het ding in leven houden omdat het een kado is geweest? Of gewoon 'voor de fun' lopen rommelen?
        Optie 1. Verdient een investering van circa 150 euro. Dan kun je daarna wel 2-4 jaar kweken met die opstelling. Minstens 15 gram per rondje, dus je hebt het na twee/drie rondes wel terugverdiend.
        Optie 2. Tsja, dan kun je hem ook voor het raam plempen en die halve gram oogst voor lief nemen.
        Optie 3. Zie optie 2.

Onthoudt: planten houden er niet van om steeds wisselende omstandigheden te hebben, dit zorgt voor stress. En stress maakt manwijven. Dan heb je straks nog niks om te roken.
        Check de microsectie, lees wat kweekverslagen en kopieer 1-op-1 wat die mensen daar doen. Je resultaat zal dan nagenoeg overeen komen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Beter ik zou juist nog een sterkere spaarlamp kopen
          Bedoelt voor optie 2-3
          Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk
          Last edited by grinderke; 22 October 2014, 15:21.

Comment

Met alleen een spaarlamp blijft het toch aankloten.
            Iemand met een beetje gezond verstand kweekt in een afgesloten ruimte en gebruikt in ieder geval een afzuiger en een koolstoffilter.
            Wat LR2 zegt: wil je wat aanrommelen of pak je de zaak serieus op en ben je bereid om € 150 te investeren.
            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

zou deze goed zijn? http://www.greensell.nl/a-29747553/s...lter-pk-k2602/

Comment

Dat is een prima begin en een wijs besluit: alleen idioten werken zonder filter.
                Volgens mij staat het zelfde setje bij Growcenter Noord te koop voor € 107.50, dus dat is € 12,50 goedkoper.
                Laat je door niemand van de wijs brengen als je deze hobby serieus wil aanpakken: koop gewoon de beste spullen die je je kan veroorloven.
                Als anderen willen rommelen in de marge met spaarlampen op de vensterbank dan is dat hun goed recht.
                Net zoals het jouw goed recht is om te kiezen voor spullen waar je serieus mee uit de voeten kan.
                Last edited by Kwasimodo; 22 October 2014, 16:30.
                [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

Een filter van 120 euro en voor de rest een klein spaarlampje
                  Dat zou ik toch omdraaien hoor
                  Maar voor beter te helpen welkes optie die lr2 aangaf kies je?

Comment

Met alleen die afzuiging wil t nog steeds niet. Lees dit stuk eens https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...je-kweekruimte
                    bekijk hoeveel ruimte je hebt, en waar, voor je kweekplek. Bijv als je boven op zolder kweekt met een schoorsteen, dan heb je geen filter nodig.
                    TL licht vraagt weer minder afzuiging dan hps enz.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View Post
                      Een filter van 120 euro en voor de rest een klein spaarlampje
                      Dat zou ik toch omdraaien hoor
                      Maar voor beter te helpen welkes optie die lr2 aangaf kies je?

ik zou zeggen optie 1!
                      wil er gerust wat centen insteken. ik was ook eens aan het kijken voor een kastje van: hoogte 1m50, breedte 70 cm, diepte 70 cm te maken.
                      Maar ik was aan het denken of dit groot genoeg is voor 1 boompje

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Comment

Er zijn setjes 250w vsa en reflector al vanaf 100euro min

Comment

Om 1m2 effectief te verlichten, zou ik een 400w set kopen.
                              Ik heb zelf als noob voor een 90x90 tent een 250w gekocht omdat ik
                              in de veronderstelling was dat 400w brandgevaarlijkfer was
                              Nu hebben we spijt dat we niet gelijk voor 400w zijn gegaan.
                              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Een voorbeeld voor een 250watter: https://desjop.nl/index.php?item=elt...d=5214&lang=nl

70x70x150 kun je zeker wel 3 dames onder kwijt onder een 250watter, overweeg dan wel een scrogg methode als je een klein aantal wilt nemen.
                                Wil je naar 1m2 dan zou ik een 400watter minimaal aan raden, en indien je de temp onder controlle zou kunnen krijgen zelfs een 600watter.

Vraag je af wat je nodig denkt te hebben per kweek, en koop daarop je spullen. Ga niet van 1 op 1 ( gram per watt ) uit, 0.5 moet lukken. Alles wat meer is: welkom om de weckpotten te vullen

Comment

Bezig...
                                X