Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Is veel te vroeg voor green sensation. En is er onderling verschil in pk13-14. Die van bio nova is voor heel de bloeiperiode, is geen booster. Ik gebruik die met green sensation. Wel pas vanaf week 5-6...
Vanaf week 6 van de bloei.
Dit geef je om de 2/3 watergiften mee met de bloom tot aan het spoelen en niet gelijk de gehele dosis.
Ik begin altijd op 50% van de dosis.
Vanaf week 6 van de bloei.
Dit geef je om de 2/3 watergiften mee met de bloom tot aan het spoelen en niet gelijk de gehele dosis.
Ik begin altijd op 50% van de dosis.
Dus eigenlijk op het plagron terra schema staat er vanaf 4deweek bloei. Maar best is pas 2 weken later?
Dus alles is goed gegaan,nou succes met de laatste loodjes.
Ja heb enkel wat stress verschijnselen gezien door dat ik plagron pk13-14 samen met green sensation heb gegeven bladeren heben wat afgezien maar de geur van de sleestack en de royal ak is heerlijk De afhan x skunk heeft dan weer eerder een muffe geur. Ik ga nu nog dag of 8 spoelen mijn wiet toppen zien er oogstklaar uit maar de trichromen zijn met mijn microscoopje eerder licht wit nog wat doorzichtig.
Comment