Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig bij het aansluiten van Apperatuur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hulp nodig bij het aansluiten van Apperatuur

Dankje , was eerst een andere setting van plan , kwa geheel maar ben blij deze manier gekozen te hebben.

Ja ik had ook al wat vernomen dat die wet er door was , Bummer. maar toch zijn er klijne manieren om gerust aan te te komen, O ik gebruik t voor me slang. bedoel die heb ook gewoon een hok nodig met een warmte van de 27 tot de 34 graden , en heeft ook daglicht en donker nodig , verder heb gelukkig ik alles wat ik nodig heb , ja huishoudelijke dingetjes zoals de scharniertjes en zo . maar apperatuur alles al gelukkig liggen.

Comment

Dat is dus de vraag in hoeverre je er nog aan kan komen, want een GS is per slot voor de binnen groei van planten. Denk aan peper soortjes, of aan tomaten... Echter willen ze wel deze GS verbieden om deze spullen dus te verkopen aan mensen waarvan het vermoeden bestaat dat het voor hennepteelt is..? Dus als jij de GS kan overtuigen dat jij pepers kweekt mag je het wel mee nemen, en anders dus niet..? Erg onduidelijk nog wat de opzet word nu, maar dat ik deze ontwikkelingen ga volgen mag duidelijk zijn

Je hebt je hok slim gemaakt, met goede mogelijkheden om eventueel een groei hok en naast te kunnen maken ? Ik zie een ruimte waar je prima een 10 tal planten kan in groeien, waardoor je 2 weken droogtijd in je ruimte kan en daarna ( na uiteraard een dettol behandeling ) weer door draaien zonder tijd verlies van groei. Tevens kun je ook lucht vanaf de zelfde plek aanzuigen en afvoeren via het zelfde afvoer kanaal.. Ik denk ik wijs je ook op dit feit dat een groei hokje ook voordelen heeft, en de ruimte heb je...

Comment

Echt veel ruimte zit daar niet, zie foto, maar t valt te proberen. evt is nog de mogelijkheid dat stuk te gebruiken voor de filter en dan linker kant van de kamer klein groei kastje te maken.Maar zeker dank voor deze info , erg nutti20141112_141417.jpgg

Comment

Ik ben van menig dat het zou moeten kunnen. Een filter heb je niet nodig voor je groei hok, een beetje wind er in doet ze natuurlijk wel goed. Oude pc fan, of juist een mini buis ven ?

Mini ven: https://desjop.nl/index.php?action=a...000070&lang=nl

Daarbij worden je dames niet echt groot/breed in 2 weken ? Afhangkelijk hoe je wilt gaan kweken, kun je ze toppen /fimmen bv, maar veel ruimte heb je niet nodig voor een groei hok. Ligt er ook aan wat je opzet is hoeveel meiden je in je kweek hok wilt hebben, maar wat ik zie is het 20cm breed bij 120 diep en ongeveer 70cm hoogte ? Moet lukken toch ?

Comment

40 breed 120 diep 64 hoog
            je zat dichtbij .

Comment

Dan kun je overwegen om er met je bouw rekening te houden, dat je ooit een voor groei hok kan maken. Dat is een mooie ruimte om je dames in voor te kweken, of om zelf eigen zaad te maken ( stel dat die wet nog verder door slaat.... )

Hoeveel je er in kwijt kunt? Stel een roos potje waar ongeveer een halve liter aarde in gaan, die zullen ongeveer 10 cm breed en hoog zijn. In jou afmetingen kun je dan 4x 12 planten voor groeien, al is zo veel wel met water geven weer wat lastiger...

Turbo TL kan de uitkomst geven om de verlichting te kiezen, ipv hps/kwik... TL heeft veel minder warmte natuurlijk Deze Turbo tl heeft de 2x75watt de voorkeur boven een 2x55watt. De prijs valt ook wel mee voor deze armaturen. ( http://www.dutch-headshop.com/nl/tur...75w-p-827.html )
              Ter info: met 4x 75watt zou je alles moeten kunnen belichten gezien de afmetingen, hiermee kun je ook een complete kweek doen om zaad te kweken

Comment

Top, ik zal t meteen evenn in me boekje opschrijven , en ja hoop het niet , maar t was te verwachten, dom van ze maar ja .. laten wehopen dat het niet verder zal gaan idd.
                Ik ga vanaaf weer verder aan het bouwe, upload vanaaf wel weer ffe een picture van de vordering.

Comment

Top ben benieuwd hoe je hok gat worden Ben benieuwd naar de foto(s) net zoals een kweek die vorderingen maken het zo leuk

Comment

Nou , wegens fam problemen kon ik pas vandaag weer aan de ba, maar ben vrij ver gekomen. Zal even paar foto's plaatsen, is nog werk in progress maar we hebben een hok, en opberg plekje en een groeiplek.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg

9.jpg10.jpg11.jpg

Nu eerst ffe eten maken en dan ffe spullen ophalen voor de dubbele bodem en de afdichting / reflectie.en dergelijke en dan weer mooi verder rommelen

Comment

Mooi gedaan hoor, compliment! Als je klaar bent ga je er veel plezier aan beleven.

Comment

Laten we het hopen ja, heb voor een jaar of 10 wel genoeg spullen nu hahahaa, , dacht vanmiddag in eens weet je een inverstering hier en dar is nooit weg , maar ook nu met al die poeha ken je beter on de safe side spelen dan later weer moeilijk moetten te gaan doen.alleen filtertje niet extra besteld maar daar is ten allertijd aan te komen , hoe dan ook, hahaha al moetten we m zelf produceren .,

Comment

Hoop norit in een soepblik met gaatjes er in ben je al een heel end. Hahaha

Ziet er goed uit man, benieuwd naar het eindresultaat.

Comment

Ja cker , ben er tot nu nog tevreden mee, Natuurlijk zijn er hier en daar nog wat puntjes die verbeterd kunnen worden , maar volgens mij is dit zo een hobby die nooit af is heb ik al zo een vermoedden van, haahah net alles dicht gekit , morgen ffe raampie doen, en de rest er in hangen en dan aankomende nacht test doen om te kijken wat me temp en me luchtvochtigheid gaat zijn., ergens kreeg ik van een van jullie de vraag hoeveel ik er onder wou zetten, ik denk 4 max 5 mooi zat. hebben de meiden nog ruimte om die rokjes te laten wapperen
                            , Norit zeg je :p ja ook dikke shit dat, mwa je ken ook naar een slangebeurs gaan , ken je ze ook ng wel is vinden. utrecht bvb.

Comment

Nou we zijn weer verder gegaan, heeft even geduurt , belangerijke dingen moesten eesrt gebereuren.

Even een updat wat ik zo ondertussen gedaan heb aan het hokje.

Alles flink dicht gekikt, 3x 120mm Pc Fansmet 3 standen geplaatst , de muren en plafon zijn nu voorzien van zilverwall, zie de foto's maar wat ik er mee bedoel, warom heb ik hier voor gekozen is simpel, hehehe kreeg het aangerijkt, Nah dan id de keuze niet moeilijk, verder heb ik nog de Cli-Mate geplaatst, de afzuigings gat getest, een box om me afzuiger gemaakt , lekker stil is die nu . heb nu nog wat kleine dingen te doen aan het hok , maar verwachting is dat ik woensdag a donderdag in geheel een test dag en nacht ga maken.
                              In middels heb ik ook al Jack Herder zaadjes gepot dus ffe afwachten tot die uitkomen.

20141130_204401.jpg20141201_162936.jpg20141201_162928.jpg20141201_162918.jpg20141201_162906.jpg20141130_204436.jpg20141201_163025.jpg20141201_163013.jpg20141201_162950.jpg20141201_162936.jpg20141201_163104.jpg
                              Attached Files

Comment

Mooi werk, klussen ken je wat van! Succes verder met je hok

Comment

Bezig...
                                X