Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke zaden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Welke zaden?

Korting op 420shop
    Welke van de volgende soorten is goed voor buitenkweek in volle grond?
    Oeps, er ging iets mis. Je bent helaas naar een pagina geleid die niet (meer) bestaat. Naar wat ben je op zoek? We helpen je graag verder.

Ik ga ze nu nog niet bestellen Maar ben gewoon benieuwt welke ik volgend jaar kan nemen.
    Ik ga in ieder geval 3 "Hollands hope" en 1 "The church" nemen", maar boven de 25 euro krijg ik een gratis zaadje en ik mag uit die soorten kiezen.
    Ik zat te denken aan "White widow" of "Purple kush".
    Verder moet de plant goed tegen schimmel kunnen(Dit jaar had ik veel toprot), niet te moeilijk zijn, redelijke opbrengst hebben en natuurlijk een beetje THC hebben

Re: Welke zaden?

white widow zou ik nemen
    Purple kush is wss ook wel goed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View Post
      white widow zou ik nemen
      Purple kush is wss ook wel goed
      Mag ook een andere van HUISMERK zijn

Comment

Ja maar al die amne en haze wn binnensoorten die zogezegt ook buiten kunnen zou ik toch niet gebruiken
        Eigenlijk vind ik ww of pk al de beste
        Keuze
        Mss dat powerplant of bubblegum buiten het onder goede omstandigheden ook wel goed doen

Comment

Ach, het begint nu al ?
          Begin eens met topics lezen dan ?
          Je gaat toch niet zomaar af op soortjesroepers ?
          Onderzoek doe je, kijk kweekverslagen na, bekijk foto's, kijk wat er geoogst wordt, kijk of ze niet wegrotten, en zoek soortgelijke topics.
          Elk jaar aan het begin van het buitenseizoen komen er tientallen topics met de vraag "welke soort".
          Widow en Kush zijn nou niet bepaald buitensoortjes, Hazen ook niet, en Amnees ook niet.
          Begin eens met de bloeitijd te bekijken.
          Meestal zuigen ze dat uit hun duim, maar als je hier niet wil zoeken ....
          Pak degene met de kortste bloeitijd, en dan veel bidden dat het goed mag komen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

alweer zo'n chauffeur die gewoon wil gaan rijden zonder te weten hoe
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

[COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

Die Danish Passion was dacht ik bij veel mensen een succes buiten. Ik denk dat ik voor die soort ga dit jaar.

Comment

Bezig...
                X