Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zoals je zelf zegt, te nat gestaan. Dan gaan de wortels rotten...
In de kliko, uithuilen en opnieuw beginnen.
Lees een aantal kweekverslagen, je zal er een gedeelte niet van snappen maar hoort erbij. Je leest ze nog eens een keer en googled naar bepaalde onderdelen waar je wat meer over wil weten.
Als je een stuk of 20 kweekverslagen hebt gelezen in de verschillende sectoren hebt gelezen kan je kijken welke wijze van kweken het beste bij je past. Maak het niet te moeilijk, kies een soortje voor beginners en probeer het dan nog eens een keer.
Als je dan bezig bent lees je de kweekverslagen nog eens
en je zal zien dat alle kwartjes gaan vallen
Tip; werk schoon en onthoud teveel water en/ of voeding richten meer blijvende schade aan dan een te weinig aan water en/of voeding. Dat laatste kan je bij tijdige ontdekking nog bijsturen.
Ik ben een beginnende kweker en leer elke keer dingen bij. Ik moet zeggen dat ik me plantjes altijd gewoon onafgezuurd kraan water geef :O. Nu ik lees dat je het echt moet afzuren voel ik me echt een beul!
Rond PH8.5 continu vinden de plantjes niet echt prettig hoor lijkt mij. Nou gaat de PH met voeding ook wel omlaag maar goed dat geef je ook niet continu evenveel dus krijg je weer schommelingen, ook niet goed.
Comment