Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ventilatie wiet hok
Collapse
X
-
Re: ventilatie wiet hok
@ weedfan: https://desjop.nl/index.php?action=a...000070&lang=nl ( zeker en wel kleiner zelfs, denk aan micro kwekers )
130x130x130 met welke lamp wil je dit beschijnen ? Daarbij hebben de meeste niet zo maar een tent, als zelf bouwen goedkoper was. Waarom geen tent gehaald ?
Comment
-
Zelf bouwen is leuk om te doen, maar wat je zegt: je hebt wel wat kennis nodig. Ik deel je mening niet dat een tent duurder is, natuurlijk ligt het er aan wat je er bij wilt/besteld. Vanuit gaand dat je een set aanschaft van een 600watt is met de standaard spullen 400 euro. ( 120x120x185 dr120 SJ ) wil je een andere lamp, bromloos kweken, softbox... reken dan snel op 600 voor een tent ( standaard + softbox, silent fan controller, sono slangen +klemmen )
Wat ben je kwijt als je alles los koopt...? Ik denk dat de kosten van zelf bouw wat hoger zijn, ook afhankelijk waar je het besteld/haalt. Zo kan ik me voorstellen als je alles in 1x haalt, je ook een leuke korting kan krijgen. Echter vraag ik me af of een zelf bouwer alles in 1 x haalt, ook gelet op het feit dat hij/zij het zo goedkoop mogelijk wilt houden.
Comment
-
Zou ook even naar je lampen kijken, want die showlamp die je daar hebt liggen is alvast niet geschikt denk ik.
Die bouwlamp doet ook niks.
Nieuw met kweken ? DIT heb je nodig ! <klik
Comment
Comment