Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

licht regime van 36 uur ?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: licht regime van 36 uur ?!

Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt View Post
    Geurilla is ook ...maar over echte opbrengsten praat je met vrouwlijk zaad. Dan praat je over aantal ons per plant, niet grammen zoals een AF.
    Bij guerilla praat je meer over niets per plant. En hoogsten over een paar grammen rotvrij.
    Terwijl af's toch nog een klein beetje kunnen opbrengen en kans bieden.
    Af zijn vaak ook best handig en leuk voor beginners en moeilijke omstandigheden.
    Zo slecht zijn ze niet als het niet om de g's te doen is .

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View Post
        Bij guerilla praat je meer over niets per plant. En hoogsten over een paar grammen rotvrij.
        Terwijl af's toch nog een klein beetje kunnen opbrengen en kans bieden.
        Af zijn vaak ook best handig en leuk voor beginners en moeilijke omstandigheden.
        Zo slecht zijn ze niet als het niet om de g's te doen is .
        Om te beweren dat je niets overhoud aan Geurilla snap ik niet, je hebt een goed onderzoek gedaan naar je spot en bent er van overtuigd dat je daar je dames kan laten groeien. Daarbij houd je rekening met het soort ( AMS The Church om 2 soortjes te noemen ) en dat je vaak eerder moet knippen ivm de rot. Is de wiet slechter doordat je eerder knipt? Het is een andere ervaring maar echt verkeerd vind ik het niet. En knippen is dit jaar eind oktober gedaan, licht nu nog te drogen. Laatste gewicht was 355 gram, dit op 5 meiden zonder rot. Rot weeg ik niet, dat is voer voor de gft container. Moet wel erkennen dat ik er 15 had gezet, waarvan 1 spot ontdekt is tijdens een controle actie van boa's en politie en de ander heeft het niet overleefd vermoedelijk te zure grond.

Ik ben geen fan van AF, en neem liever de gok met vrouwlijk zaad dan. Kijk ook met AF kan je spot ontdekt worden, of pech hebben met extreem weer. En word het niets dan kan de tent vroeg zat opgetuigd worden.

Comment

Jammer dat je geen verslag hebt geschreven ,ditjaar heeft er bijna niemand wat geoogst daatmee dat voor mij guerilla wel een moeilijk kansspel lijkt

Comment

Geurilla is ook iets wat ik er bij doe, ik ga niet van opbrengst uit. Daarbij heb ik ze eerder om gehaald, om nog wat over te houden. Als je berekend dat 71 gram per plant is, is dat voor buiten echt niet veel ? De kwaliteit is een 2de, dat had veel mooier en beter gekund. Dat jij geurilla ziet als een kansspel is aan jou, je mening. Heb je het wel eens geprobeerd de Geurilla manier ?

Comment

Als je 70g de plant hebt lijkt dat mij persoonlijk een prachtige prestatie
              Maar dan ben je hier een van de enigste terwijl sommige zelfs zeggen dat ongeveer 80% zoizo mis gaat
              Daarmee dat ik het als een kansspel zie hoe meer lotto tiketjes je koopt hoe meer kans iets te winnen
              Zelf is guerilla bij mij nogal slecht afgelopen maar dat was dan ook 100% voor te testen en te leren
              (maisveld afgereden)

Comment

Mais velden worden ook erg veel na gekeken, en niet door boeren alleen. Mijn voorkeur is ook geen akker grond, vooral omdat je gewassen kan beschadigen tijdens je handelingen. Ik klaag ook zeker niet, al had het meer kunnen zijn met een mooiere nazomer.
                Zelf heb ik langs een spoorweg een stuk "niemands land" ontdekt, wat omringd is door struiken. Bij Geurilla gaat ook een hoop mis; ontdekking, rot, schimmels, weer omstandigheden ect ect. Daarbij ga ik altijd van niets uit, maar lukt het met 5 meiden dan heb je een leuke winter voorraad. Stel dat ze alle 15 zouden lukken zou waarschijnlijk 2 jaar niets kweken zijn met mijn gebruik.

Comment

wat moest je nu eens omgekeerd doen en de dagen inkorten? dagen van 18 uren, 12uur licht voor bloei op te wekken maar slechts 6 uur nacht. dan kun je mishien 90 dagen bloei minderen naar 70 dagen...

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt View Post
                  Mais velden worden ook erg veel na gekeken, en niet door boeren alleen. Mijn voorkeur is ook geen akker grond, vooral omdat je gewassen kan beschadigen tijdens je handelingen. Ik klaag ook zeker niet, al had het meer kunnen zijn met een mooiere nazomer.
                  Zelf heb ik langs een spoorweg een stuk "niemands land" ontdekt, wat omringd is door struiken. Bij Geurilla gaat ook een hoop mis; ontdekking, rot, schimmels, weer omstandigheden ect ect. Daarbij ga ik altijd van niets uit, maar lukt het met 5 meiden dan heb je een leuke winter voorraad. Stel dat ze alle 15 zouden lukken zou waarschijnlijk 2 jaar niets kweken zijn met mijn gebruik.
                  zou de zijbermen van sommige autostrades ook niet ideaal zijn? en als je last hebt met beestjes op je guerilla kweek maar geen rot kan je het altijd nog zeven en hash van maken....
                  1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

Comment

Met 6 uur nacht gaan ze uit de bloei. Een korte dag plant zou eigenlijk lange nacht plant moeten heten. De bloei wordt geinduceerd en in stand gehouden door het 12 uur donker niet door de 12 uur licht!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                      Met 6 uur nacht gaan ze uit de bloei. Een korte dag plant zou eigenlijk lange nacht plant moeten heten. De bloei wordt geinduceerd en in stand gehouden door het 12 uur donker niet door de 12 uur licht!
                      wel omgekeerd dan... 12 uur nacht en slachts 6 uur licht? maar dit zou dan voor een tekort aan licht zorgen zeker waardoor geen mooie bloei ontstaat.
                      1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

Comment

Je kan de dag wel verlengen in bloei mits je maar 12 uur donker blijft geven. Maar hierdoor verleng je dus wel de bloeitijd. Je dames gaan en blijven in bloei omdat ze 12 uur donker ervaren, hoeveel lichturen ze ervaren staat los van de bloei-inductie en het in bloei blijven Je kan bijvoorbeeld een 21:36 licht - 12 donker schema draaien. Dan ervaren je planten 5 nachten op 7 dagen. Per week kost je dat dan dus 2 dagen langer bloeien maar wel meer opbrengst. (en meer stroomverbruik) dus je past dat enkel tijdens de bloeifase 1 toe. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...480#post238480
                        Last edited by FlintStoned; 22 March 2015, 11:11.

Comment

Bezig...
                        X