jupse weet er iemand hoe je de bloei kan versnellen?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
bloei versnellen
Collapse
X
-
Re: bloei versnellen
Omdoen voor ze klaar zijn lijkt mij de snelste afbloeimethode. Wietefras, waar haal je die info? Ripen ken ik niet, maar planten staan stil als het te koud wordt en kortere lichtperiodes helpen ook niet. Heb een ronde afgebloeid met kortere en koudere nachten. Duurde net langer.
Comment
-
De enige reden die ik me kan bedenken is dat de groei te lang duurde, waardoor ruimte gebrek nu een probleem word.
Een 12/12 systeem kan werken, om sneller door de groei heen te gaan en dus ook eerder in de bloei te krijgen. Dat ze klein blijven onder dit regime mag duidelijk zijn, dus meer nodig om tot zelfde oogst te komen.
Kou/donker zetten kan in de bloei de laatste week, hierdoor zal de plant meer THC aanmaken: per slot wilt ze nog steeds bevrucht worden.
Comment
-
De bloei versnellen huh..-gonst het tussen de broodkwekers-
"Ja, ze hebben het er over op jointjedraaien.nl".
"Vet man, ik ga dat in de gaten houden, misschien hebben die hobbybobs iets nieuws uitgevonden wat echt werkt".
(koud of donker zetten gaan ze van stil staan inderdaad)
Wil je een snelle 2e internodebloei, dikkere toppen dus, geef je juist meer licht aan het eind.
Last edited by QnQ; 24 November 2014, 09:45.
Comment
-
Ik heb het niet over zo ijskoud zetten dat de plant stil valt, maar een koelere nacht versnelt de bloei wel degelijk.
Korter licht regime ook.
Snap het gemekker over broodkwekers ook niet, want die doen dat niet. Die gaan voor maximale oogst en dan werkt het versnellen van de bloei alleen maar tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poem View Postripen zou een goe gedacht zijn bedankt stemma
Lees het hele topic maar door.
Voor eigen gebruik (of zoals in mijn geval, voor je gezin) zou ik dit zeker niet doen, is het voor gebruik van anderen dan hoor je hier niet op dit hobbyforum thuis.
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom je de bloei wil versnellen.
Het is een natuurlijk proces. Als je een goed effect wil hebben
zal je hier geduld voor moeten opbrengen.
Als je geld genoeg hebt kun je ook een fatsoenlijke coffeeshop zoeken
en daar je wiet kopen ?
Comment
Comment