Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Biologische cyclus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klimaat: Biologische cyclus

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Ik ben wat geks aan het uitproberen, of te wel de 1 jarige biologische cyclus van de Blue Berry van (zaad - kiem - knop - blad - bloem - zaad......) samen laten verlopen met de cyclus van de natuur.

    Begin van de lente had ik buiten een mooie Blue Berry vrouwelijke plant, daarbij een autoflower mannetje. Het mannetje stond eerder in de bloei dan het vrouwtje en heb dus stuifmeel opgespaard. Gezien de kou en vochtigheid heb ik het vrouwtje half oktober naar binnengehaald en eind oktober bestuift. Dagelijks gaat ze na zonsondergang naar een donkere ruimte en bij zonsopgang staat ze weer voor het raam. De grote bladeren beginnen langzaam te verkleuren en na 1 maand kan ik zeggen dat de bloempjes beginnen bruin te kleuren. De bestuiving heb ik gedaan eind oktober bij volle maan, (eigenlijk te laat), volgend jaar rond 20 september wanneer de dag en nacht gelijk aan elkaar zijn. Gezien de dagen korter worden en donkere uren voor de plant toeneemt hoop ik hiermee de plant te laten overgaan naar het aanmaken van zaad. Ik hoop eind december dat het duidelijk is of het succes had of niet.

    Heeft iemand al eerder aan de hand van de cyclus van de natuur, een plant bestuift? Zo ja, wat zijn jou ervaringen

    Groetjes Zonnnnetje

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.




    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Bestuiving Blue Berry.jpg
    Last edited by Zonnnnetje; 1 December 2014, 18:02.
Bezig...
X