Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dat idee had ik ook al, heb de voeding iets omhoog gedaan maar mag dus nog wel iets meer. Durfde niet teveel ineens te doen maar met mate. Ben Iets te zuinig geweest dus, ben deze keer ook de buffertabletten vergeten.
De eerste foto zijn de medical mix van rqs met batmix en buffertabletten, de laatse is een ander soortje en plagron growmix zonder buffertabletten. Wel een heel veel verschil qua voeding, eerst teveel en nu te weinig denk ik. Een kaliumtekort zou ik dan niet zo snel aan denken. Moet de plant nog echt leren lezen, maak heel veel foto's en bekijk een hoop kweekverslagen maar valt niet mee.
Heb al vele discussies gevolgd te hebben, nogmaals de vraag. Is de plant happy of heeft ze verdampings problemen oid? Uiteindelijk had ik toch wat zaadjes gevonden na oogst. In een test stukje 36 zaden, rest van de oogst slechts enkele.
lijkt mij dat de dames wel happy zijn?
2 x 400 hps
1500 kub softbox
smartpots 26 liter
bacto, schimmels en bac bloei
plagron batmix
Temp max 29 min 20
rqs medical mix
image.jpg
Blaadjes staan weer flink omhoog, foto van net voordat de lamp aangaat dus ze heeft heel de nacht zo gestaan. Lv 32 procent, temp 23 graden. Afzuiger wat zachter gezet en probeer vandaag wat aan de lv te doen..
Comment