Ik las net iets betreffend supercroppen door stress te bezorgen via de takken wat te plooien tot net geen gekraak.
Daardoor zou de thc % verbeteren.
Maar dat lijkt me wel best wat makkelijk te verprutsen.
Dat je via zilverwater (product voor fem zaad te maken) voor stress zorgt tot herma toe is me wel duidelijk maar stel dat je een sterk verdunde versie invrijft op een reguliere plant , de sram ofzo ver weg van de toppen.
Voor zover ik weet zijn er geen verschillende soorten stress
Dus zou dit werken ?
2 de las ik veel supercroppen voor meer thc maar aangezien door de bezorgde stress de plant meer etheen gaat aanmaken probeert de plant dan ook niet zichzelf snelle te laten afbloeien? En verbetert de bloeitijd dan ook niet?
Daardoor zou de thc % verbeteren.
Maar dat lijkt me wel best wat makkelijk te verprutsen.
Dat je via zilverwater (product voor fem zaad te maken) voor stress zorgt tot herma toe is me wel duidelijk maar stel dat je een sterk verdunde versie invrijft op een reguliere plant , de sram ofzo ver weg van de toppen.
Voor zover ik weet zijn er geen verschillende soorten stress
Dus zou dit werken ?
2 de las ik veel supercroppen voor meer thc maar aangezien door de bezorgde stress de plant meer etheen gaat aanmaken probeert de plant dan ook niet zichzelf snelle te laten afbloeien? En verbetert de bloeitijd dan ook niet?
Comment