Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
je moet maar eens hermafrodiet opzoeken die maakt dus beide aan.
dit komt vooral door stress, bv; lichtlek, te koud soms etc....
zolang alles goed gaat is de kans op herma kleiner. maar RQS zaad is heel gevoelig wat betreft herma worden.
dus als je met deze zaden werkt zal je enkel wat beter moeten opletten.
ik heb onlngs ook een plantje van rqs mooi kunnen groot brengen maar je moet wat geluk hebben met dat soort dingen.
Heb toch echt elke dag zitten kijken, de volgende lading was dus regulier zaad maar ik kreeg femitized geleverd. Niet zo erg dacht ik zo, is in iedergeval geen rqs. Is er slechts 1 ontkiemt zaadjes van world of seeds, High Tension
in plaats daarvan maar drie zaadjes uit shop wiet gehaald en die staan nu vijf weken in de bloei en ja hoor, zaadjes ploppen gewoon van de top af..
volgende ronde ga ik voor dutch passion regulier orange bud,
Ik sluit me zan bij Thugz, het is wat gevoeliger wat niet wil zeggen dat je het standaard zal krijgen, het zal alleen wat "perfecter" moeten verlopen met RQS.
Sannie seeds vind ik zelf een zeer stabiele breeder, met heerlijke soortjes. Prijs is 30-40 euro voor 5 vrouwelijke zaadjes, tevens gebruiken meer forum leden zaad van Sannie gezien de verslagen.
Je hebt gelijk Kwasimodo. Regulier is de kwaliteit gewoon beter. Alleen die extra ruimte is mede voor mij nog een obstakel, niet eens de wil. Integendeel, heerlijk om totaal uit zicht te zijn. Sannie heeft ook regulier zaad. Voordeel met een extra opgroei ruimte en regulier zaad is dat je je eigen zaadjes kan kweken.
Ik ga met deze set up ergens in februari volgend jaar aan de gang.
Thans ben ik bezig in een gehuurde loods een Drammer 935 te renoveren (op de bovenetage heb ik een ruimte van vijf bij dertien meter: dus plek genoeg).
Maar eerst wil ik een 6 kW dieselaggregaat installeren, die de elektromotoren van de boeg- en hekschroef, de ankerlier en een inductiekookplaat van energie voorziet.
Het is namelijk mijn bedoeling dat ik met de boot alleen kan varen: bij sluizen zijn dan een een hek- en boegschroef wel makkelijk en een liertje dat een stokanker van 50 kilo, met voorloopketting, naar bovenhaalt, laat ik ook liever aansturen door een elektromotor.
Last edited by Kwasimodo; 17 December 2014, 13:31.
[COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]
Comment