Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

uhmm wie weet wat hier aan de hand is ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: uhmm wie weet wat hier aan de hand is ???

    Srry hoor maar wat heb dat allemaal met dit topic te maken?
    zit heel geintreseerd te lezen begin er een over een boot en ze loods ?

    Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

    Comment


      #32
      Re: uhmm wie weet wat hier aan de hand is ???

      Kwasimodo heeft een nieuwe bootje.
      Dat wil hij graag even laten weten.

      Het topic was al klaar toch, wie weet wat er aan de hand is, antwoorden staan er.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #33
        Re: uhmm wie weet wat hier aan de hand is ???

        nieuw zal de boot niet zijn maar snap dat hij er trots op is! en wat je zegt QnQ volgens mij kan degene die het topic heeft gestart met een gerust hart aan de oplossing werken
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

        Comment


          #34
          Re: uhmm wie weet wat hier aan de hand is ???

          Nou, ik vind het super interessant zo'n opknap boot. Dat is toch fantastisch als je daar mee klaar ben? Helemaal aangepast naar wens enzo. Als kwasimodo er mee bezig is zou ik graag wat foto's enzo zien. Het hoeft toch niet altijd over wiet te gaan haha.

          Comment


            #35
            Re: uhmm wie weet wat hier aan de hand is ???

            Het hoeft ook niet altijd over wiet te gaan.
            Maar een lopend topic over wiet heeft niks met boten te maken of wel?

            Irrelevant en ongepast, hoe zou jij (of wie dan ook) het vinden als je topic gekaapt wordt met dergelijke futiliteiten?
            Daar hebben we andere plaatsen voor op het forum, mocht je iets willen delen met de rest.

            Comment


              #36
              Re: uhmm wie weet wat hier aan de hand is ???

              Nieuwe boot had ik eerst, toen ik het type gegoogled had heb ik er bootje van gemaakt.
              Klopt, ik stoor me ook aan m'n eigen fouten, vooral als ik ze over het hoofd gezien heb

              Doe-het-zelf- en opknapwerk zie ik graag, maar ik begrijp dat het op een Cannabisforum wat problematisch kan zijn een uitgebreid fotoverslag te maken, ondanks dat je uit de kast gestapt bent.

              Heerlijk, het werken eraan, maar vooral ook het genieten van het resultaat.
              Water vind ik mooi, om aan te leven, maar massatoerisme minder.
              In m'n jeugd heb ik jaren aan een rustig meertje gewoond. Daar zat je elke dag op het water, in elk jaargetijde.
              Dat ik hier hier in het bos ben gaan wonen is omdat ik na ruim een jaar zoeken nog niets naar m'n zin aan het water gevonden had en dit opeens beschikbaar kwam, in voor mij ook bekend gebied.
              Een rustig plekje aan het water vinden valt niet mee nu elke burgemeester in Nederland van z'n stoel glijdt als er een bus toeristen naar z'n regio komt.
              Elk stukje groen, elk stukje water komt een parkeerplaats omheen, wordt een poepgebied aangewezen voor honden, breek je je nek over de fietsenrekken, of mag je overdag een tent zetten, zodat het gebied 's zomers veel weg heeft van een camping.
              Al snel daarna opent Albert H. een vestiging, liefst in 'n opvallend bouwwerk, en is het gedaan met de rust. Tijd om weer te verkassen.

              Hier op de Veluwe zie je het ook, en het gaat rap !
              Overal worden bomen gekapt want we doen aan "bosbeheer", de wegen moeten breder, het fietspaadje moet gelegd met betonplaten en natuurlijk de parkeerplaatsen, die kun je nooit genoeg hebben.
              Zelfs midden op de Veluwe, waar geen weg en geen mens in de buurt is wordt het bos uitgedund, onderhoud noemt men dat.
              Want een bos kun je niet zomaar laten groeien, dat gaat niet goed.

              Om maar eens offtopic te gaan

              ---- oh sorry Cebep, ik was kennelijk langer met typen bezig dan jij
              ---- anders had ik dit bericht niet geplaatst.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #37
                Re: uhmm wie weet wat hier aan de hand is ???

                Om niet op elke slak een korrel zout te strooien...het is je vergeven Q.

                Maar een topic verliest op deze manier zijn intentie en in dit geval is de vraag reeds afgehandeld. Maar het is storend in doorlopende topics, iets om mee te nemen.

                Comment


                  #38
                  Re: uhmm wie weet wat hier aan de hand is ???

                  Heb je je kerstboom al staan ?


                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #39
                    Re: uhmm wie weet wat hier aan de hand is ???

                    Neem een kop thee en denk er nog eens over
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #40
                      Re: uhmm wie weet wat hier aan de hand is ???

                      Net even wat boodschappen gedaan had 2 tassen vol .
                      Gelijk wat kerstkransjes gehaald voor in de kerstboom.
                      Had je die ook al gehaald ? Of heb je de kerstboom niet staan nog Stemma

                      Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

                      Comment


                        #41
                        Re: uhmm wie weet wat hier aan de hand is ???

                        Een ieder heeft zijn discussietechniek: zijdelings kwam het ter sprake dat ik in de loods, waarin ik thans onze boot renoveer op een zolder van 65 m2 ruimte heb om iets moois op te zetten.

                        Als Vale dan wel CebeP,
                        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                        Comment


                          #42
                          Re: uhmm wie weet wat hier aan de hand is ???

                          Kwasimodo, ik wil het hier toch opnemen voor Vale. Niet omdat hij dat nodig heeft, maar omdat je hierboven gedane uitspraken niet stroken met de sneren die je regelmatig aan zijn adres uitdeelt.
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #43
                            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                            Comment


                              #44
                              Re: uhmm wie weet wat hier aan de hand is ???

                              Jouw cognitieve dissonantie heeft niks met de forumregels te maken die ik hier als mod hanteer, je voegt je ernaar net als de rest!
                              Negeren heeft consequenties, geldt dus ook voor extremen!
                              Basta....

                              Comment


                                #45
                                Re: uhmm wie weet wat hier aan de hand is ???

                                Nou, nou, we hadden het net zo gezellig over die boot. Komt dit in een keer er tussendoor. Storend hoor.

                                Comment

                                Bezig...
                                X