Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nja, als je denkt dat het niets toevoegt, oke.
Ik kan het me gewoon niet zo goed voorstellen.
Een bloem is een organisch materiaal, volgens mij brandt/schroeit/verkoolt elke bloem als die droog genoeg is.
Dan zou er iets in moeten zitten wat dat tegenhoudt, dat kennelijk ook niet tijdens het kweken gebeurd is.
als mensen een foto willen zien kan je toch een foto plaatsen? als het niet helpt jammer dan... kleine moeite voor jou en als het wel doorslaggevend is kan je lekker je wietje roken sorry voor de misschien wat directe reactie maar dit schiet niet echt op zo
Op die foto zie ik dat hij gelijk toch nog nat is. breken de takjes gemakkelijk of moet je werkelijk wat worstelen? als dit het geval is kan het zijn dat je ze slecht gedroogd zijn waardoor de buitenkant mischien zo droog is als maar kan zijn maar de binnenkant waar het takje zit nog zo nat is als maar kan zijn waardoor je wiet niet gaat brande maar smeulen en dus niet echt het effect gaat hebben.
Comment