Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower Critical benevelen/besproeien met water

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower Critical benevelen/besproeien met water

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Autoflower Critical benevelen/besproeien met water

    Je zou beter eerst een kastje bouwen met licht, afzuiging en filter enz, en dan pas beginnen met plantjes kweken.
    Zo ergens in je huiskamer wat plantjes zetten met een lamp erboven is niet de manier om cannabis te kweken, toch niet als je het goed wil doen.
    Buiten kan al helemaal niet en niet enkel door de koude maar simpelweg omdat je veel te weinig lichturen hebt in de winter, je autoflowers gedijen het best met een lichtregime van 18 uur per dag.
    Lees je wat in en bouw een degelijk kastje zou ik zeggen en begin dan met kweken.

    Comment


      #3
      Re: Autoflower Critical benevelen/besproeien met water

      Zoals Ganjax al aangeeft heb ik al wat informatie opgedaan over een kast. Ivm investeren doe ik het rustig aan. Ik snap dat mijn oogst vele malen meer zal opbrengen in een kast. Desondanks toch gepoot omdat ik per see wilde beginnen. K ga gewoon door tot dat ik hem kan oogsten ongeacht het kwaliteit.

      Oefening baart kunst zeggen ze. Zo denk ik erachter gekomen te zijn dat ik te veel water gaf.. Voordat ik bladvoeding gaf hingen mijn bladeren er omlaag terwijl de grond wel vochtig was. Zo ben ik op het idee gekomen om te stoppen met water geven. Hieruit voortvloeide mijn idee om bladvoeding te proberen om te voorkomen dat ik te weinig voeding gaf.. vanaf dit moment zag ik posetieve resultaat..

      Of zit ik er naast en ben ik nog steeds de zelfde prutser als 2 weken geleden?
      Last edited by bleuferry; 21 December 2014, 21:41.

      Comment


        #4
        Re: Autoflower Critical benevelen/besproeien met water

        Hangt er eigenlijk iets van verlichting boven? Iedereen is ergens begonnen, maar zomaar ergens een plant in huis zetten werkt niet. Als er al een lamp boven hangt en je zou iets kunnen gaan oogsten stinkt heel uw huis en je pakt die geur mee in je kleren naar buiten.

        Comment


          #5
          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          o ja nog even een vraag.. ik heb de plant ik dus in de woonkamer staan en de lamp is enkele minuten geleden uitgegaan,, ik hem behalve mijn laptop niks aan omdat ik ga slapen.. maar stel dan ik zo nu en dan een keer snachts de lamp aan doe (wat wel eens gebeurt), hoeveel negatieve invloed heeft dit.? en kan het zo zijn dat hij hierdoor niet gaat bloeien ? ik moet wel zeggen dat de plant in een hoekje staat en dus niet rechtstreeks licht van de kamerlamp opvangt..

          Comment


            #6
            Re: Autoflower Critical benevelen/besproeien met water

            Donker moet donker zijn, ook bij autoflowers.
            Hou er rekening mee dat de kans vrij groot is dat je geen wiet gaat oogsten op deze manier.
            Mgoed, je bent lekker bezig, en van de straat.
            Succes.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Last edited by bleuferry; 23 December 2014, 09:48.

              Comment


                #8
                Re: Autoflower Critical benevelen/besproeien met water

                Ik heb zelf nog radiatorfolie gebruikt. Er wordt vaak beweerd dat je brandpuntjes kunt maken hiermee, maar da's volgens mij onder HPS, dus met spaarlampjes zou ik me geen zorgen maken.
                Je manier van watergeven vind ik wat twijfelachtig. Idem voor de grond die je gebruikt... Is er nog plaats in je pot om wat goed substraat bij te doen?
                Als je de plant klein houd (wat nu denk ik wel het geval zal zijn in de woonkamer) kun je uit een oud kastje wel een kweekruimte maken. Die blazer waar je zoveel geld in zou moeten steken is helemaal zo duur niet. PC blazers vind je gratis, of koop je online voor nog geen 10 euro...
                Good luck!

                Comment


                  #9
                  Re: Autoflower Critical benevelen/besproeien met water

                  Oorspronkelijk geplaatst door weibei View Post
                  Ik heb zelf nog radiatorfolie gebruikt. Er wordt vaak beweerd dat je brandpuntjes kunt maken hiermee, maar da's volgens mij onder HPS, dus met spaarlampjes zou ik me geen zorgen maken.
                  Je manier van watergeven vind ik wat twijfelachtig. Idem voor de grond die je gebruikt... Is er nog plaats in je pot om wat goed substraat bij te doen?
                  Als je de plant klein houd (wat nu denk ik wel het geval zal zijn in de woonkamer) kun je uit een oud kastje wel een kweekruimte maken. Die blazer waar je zoveel geld in zou moeten steken is helemaal zo duur niet. PC blazers vind je gratis, of koop je online voor nog geen 10 euro...
                  Good luck!
                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  kan ik de naam van mijn topic nog wijzigen.. ?

                  Comment


                    #10
                    Re: Autoflower Critical benevelen/besproeien met water

                    Gebruik alsjeblief goeie grond. Er zal al niet zo heel veel van af komen, kun je beter gaan voor een goeie smaak. Goede bodem buffert pH, zodat je niet meteen rare tekorten gaat krijgen. Je kunt opteren voor biopotgrond ook, naar mijn ervaring houdt die beter water vast.

                    Comment


                      #11
                      Re: Autoflower Critical benevelen/besproeien met water

                      Oorspronkelijk geplaatst door weibei View Post
                      Gebruik alsjeblief goeie grond. Er zal al niet zo heel veel van af komen, kun je beter gaan voor een goeie smaak. Goede bodem buffert pH, zodat je niet meteen rare tekorten gaat krijgen. Je kunt opteren voor biopotgrond ook, naar mijn ervaring houdt die beter water vast.
                      Ik zat al te denken om eens bij een growshop langs te gaan om te kijken wat die hebben staan. misschien is het voor mij wel wat makkelijker als ik daar wat vandaan haal ipv allerlei dingen uit te proberen.

                      In mijn andere topic heb ik wat foto's ze zien er met de dag beter uit dus hopen op een oogst kan ik zeker nog wel.

                      Comment


                        #12
                        Re: Autoflower Critical benevelen/besproeien met water

                        hye bleuferry,
                        Heb precies al eens ergens in een topic tegengekomen van die grond van de action.
                        Niet doen, als ik het goed heb gingen de planten gewoon dood.
                        Dus ik zou da van de action zeker niet gebruiken

                        Grts

                        Comment


                          #13
                          Re: Autoflower Critical benevelen/besproeien met water

                          Oorspronkelijk geplaatst door royalcheese1grow View Post
                          hye bleuferry,
                          Heb precies al eens ergens in een topic tegengekomen van die grond van de action.
                          Niet doen, als ik het goed heb gingen de planten gewoon dood.
                          Dus ik zou da van de action zeker niet gebruiken

                          Grts
                          Ai dan ben ik toch blij dat er maar 1 zaadje in die pot zit.. De AK. nouja we zullen wel zien. Mijn 2 criticals van dit moment zijn gezond zonder dat spul. De Ak moet het maar met proberen. Het is maar nog niet eens de kwart van mijn grond. dus misschien heeft het nog kans van slagen. Ik Laat hem gewoon zijn gang gaan. Want volgende week gooi ik nog een critical in de grond dus tussendoor een mislukte AK is een ervaring rijker.

                          Wie niet waagt wie niet wint. (ik hou wel van een beetje risico, zo is het wat spannender)

                          Maar erg bedankt voor de info. Als mijn AK zo meteen raar gaat doen of plotseling het loodje legt weet ik alvast waar het aan ligt.

                          Comment

                          Bezig...
                          X