Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gele, kromme punten onder led

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: gele, kromme punten onder led

IMG_0150.JPGde eerste dame is geschoren........mn doel was om zo.n 50 a 60 gr. uit mn tent te halen -ik denk dat ik dat makkelijk moet kunnen halen......(ik was toch een beetje onzeker geworden over de negatieve verhalen over de led-verlichting, dus ik had mezelf vooraf niet te rijk gerekend!.....) Nu ik terugkijk op mn eerste kweek (in mn 60x60 tent met 150W led) ben ik erg blij dat ik eigenwijs ben geweest.....de toppen zitten vol met (over)bloei en de meeste zijn knoerhard. De geur is heerlijk!....Ik heb vele foutjes gemaakt en heb genoeg verbeterpunten. Wat ik wel al heb gezien is dat mijn led-lamp niet onder doet (ik denk zelfs beter) voor een HPS-lamp (icm mijn kweekkwaliteiten wel te verstaan) ......ik heb nml dezelfde skunk onder 600HPS ook gekweekt ........
    Mijn geoogste plant woog vers geknipt (met takken!) tegen de 300 gramIMG_0156.JPG
    Dame twee gaat morgen of anders overmorgen onder t mes......deze is helemaal uit de kluiten gewassenIMG_0158.JPG ben zeer benieuwd.......

Ik kan dus iedereen van harte een led-lamp aanraden - de sceptici baseren hun ervaringen op oude lampen denk ik

Comment

Bezig...
    X