Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

boosters gebruiken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: boosters gebruiken

ja en beter ook niet teveel verschillende soorten erin ofwel want nu zit ik met wel 5 soorten en ook amnezia maar die moet zowizo langer als de rest heb ik al gezien.
    dus mss beter volgende keer voor max 2a3 soortjes die even lang moeten bloeien ongvr.

grtz

Comment

Voeding heeft zeker invloed op de smaak, alleen je wilt de wiet zo puur mogelijk proeven. Echt spoelen gaat op potgrond niet, maar door de tekenen die je dame laat zien ( de herfst - geel blad ) stop je er gewoon mee. Zo laat je haar nog het blad gebruiken om nog te rijpen, de trichomen zullen dan vaak al wel overheersend amber zijn van kleur.

Verschillenden soortjes is op zich lekker, denk alleen wel aan de bloei tijd. Stem dat beter af, en het kan prima.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt View Post
        Voeding heeft zeker invloed op de smaak, alleen je wilt de wiet zo puur mogelijk proeven. Echt spoelen gaat op potgrond niet, maar door de tekenen die je dame laat zien ( de herfst - geel blad ) stop je er gewoon mee. Zo laat je haar nog het blad gebruiken om nog te rijpen, de trichomen zullen dan vaak al wel overheersend amber zijn van kleur.

Verschillenden soortjes is op zich lekker, denk alleen wel aan de bloei tijd. Stem dat beter af, en het kan prima.
        oke bedankt dus oogsten beter als er geel op de bladeren te zien is maar zit je dan niet meer naar het high effect of meer stonend want das ook weer een verschil heb ik gelezen hoe ver je ze laat gaan je haartjes en trichomes ofzoiets?

Comment

Beste is een microscoopje... 80% Amber is wat de meeste proberen aan te houden/halen, maar smaken verschillen... High worden of stoned is een verschil, en dat kun je indd bereiken door op de trichomen te letten. Wil je meer high - > amber kleur milky. Wil je meer stoned worden dan wachten tot die 80% grens behaalt is. De haartjes moet je niet op letten, echt naar de trichomen kijken.

Tevens kan geel blad ook wijzen op problemen als dit vroeger gebeurd dan de laatste 2-3 weken, al zal er altijd wel wat blad afsterven: dat is echt normaal. Maar een hele gele plant in de 4e week bloei, is toch iets niet helemaal ok :p

Microscoop voorbeeld: https://desjop.nl/index.php?action=a...000221&lang=nl ( kosten bijna niets )

Comment

Beste is een microscoopje... 80% Amber is wat de meeste proberen aan te houden/halen, maar smaken verschillen... High worden of stoned is een verschil, en dat kun je indd bereiken door op de trichomen te letten. Wil je meer high - > amber kleur milky. Wil je meer stoned worden dan wachten tot die 80% grens behaalt is. De haartjes moet je niet op letten, echt naar de trichomen kijken.

Tevens kan geel blad ook wijzen op problemen als dit vroeger gebeurd dan de laatste 2-3 weken, al zal er altijd wel wat blad afsterven: dat is echt normaal. Maar een hele gele plant in de 4e week bloei, is toch iets niet helemaal ok :p

Microscoop voorbeeld: https://desjop.nl/index.php?action=a...000221&lang=nl ( kosten bijna niets )
            ja dit heb ik al en de trichomes zien er redelijk amber en melkachtig uit dus daarom dat ik dan dacht dat mijn bovenste deel al klaar was maar mijn onderste deel nog niet helemaal.. de hoofdtop word trouwens al vrij droog vanboven..

Comment

Mogelijkheid om een foto te uploaden...?

Comment

Mogelijkheid om een foto te uploaden...?
                van de trichomes of wat? want van de plant staan er al wat op maar kzou niet weten hoe ik via die microscoop een foto kan nemen

Comment

- kan je de microscoop niet net voor de camera houden ?
                  - of geen beeld dan ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post
                    - kan je de microscoop niet net voor de camera houden ?
                    - of geen beeld dan ?
                    ik ga dit sewwens een proberen en dan zet ik er in de loop van de nammidag een foto op indien het lukt maar ik heb zo een microscoop van de dutch headshop http://www.dutch-headshop.com/nl/mic...gny-p-697.html is deze goed of niet zo?

Comment

- geen idee maar denk het wel , zou zonde zijn voor growshop om slechte dingen te verkopen

Comment

Die microscoopjes zijn lastig om voor een telefoon te plaatsen, en de camera van een telefoon heeft een te lage resolutie om het goed in beeld te brengen.

Die link die je deelde: die heb ik ook. Werkt prima, top er tegen aan beetje bij draaien en kijken maar.

Comment

nog wat fotos in ander topic iindien intresse https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...and-wat-dit-is

Comment

nog wat fotos in andere topic https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...968#post505968

Comment

hallo dieseltje,

ik wou je een PB sturen maar dit gaat niet.

bewust ervoor gekozen?

gr, hasj
                              Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hasjboom View Post
                                hallo dieseltje,

ik wou je een PB sturen maar dit gaat niet.

bewust ervoor gekozen?

gr, hasj

aaah neen ik weet niet hoe je dat instelt ik zal eens zien

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj View Post
                                aaah neen ik weet niet hoe je dat instelt ik zal eens zien
                                nu zou het inorde zijn???

Comment

Bezig...
                                X