Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan je in 2 keer je plant oogsten????

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oogsten en Drogen: Kan je in 2 keer je plant oogsten????

Korting op 420shop
    Kan je je plant in 2 keer oogsten of is dit niet aan te raden omwille ik al gehoord heb dat er toch mensen zijn dat dat doen ?

alle infoo hieromtrent welkom..

Grtzzzz

Re: Kan je in 2 keer je plant oogsten????

Stress en vaak het gemak om in de tent het droognet te hangen, aangezien toch de filter er nog hangt... Of het kan , ik zou het je niet aanraden. Maar kun je niet anders, dan kan het niet anders ?

Comment

Comment

Ik heb net geoogst, ik oogst alles ook in 2 keer. Dit komt omdat een deel van mijn planten nog niet klaar is. Het maakt mij niet heel veel uit. Soms moet het gewoon.

Comment

- hij bedoelt om bvb 1/3 paar weken vroeger te oogsten. ongeduldig denk ik

Comment

ja ik bedoel dat wat royalcheese1grow zegt ; en ja ongeduldig niet echt hoor maar die trichomes zijn vanboven al vrij veel amber en milky en vanonder ng minder

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Kill3r008 View Post
            Ik heb net geoogst, ik oogst alles ook in 2 keer. Dit komt omdat een deel van mijn planten nog niet klaar is. Het maakt mij niet heel veel uit. Soms moet het gewoon.
            hoe doe je dit dan juist en hoelang blijft die onderkant dan ng ongeveer staan in de tent? en moet die dan ng water krijgen of juist niet?

Comment

Heb je een extra ruimte om je dames te kunnen drogen ?

Knip je een gedeelte weg en je laat de rest staan, is de stress factor van de plant erg groot. Langer dan 14 dagen raad niemand je aan omdat de kans op een hermafrodiet aanwezig is na zoveel dagen stress. Ik zou geen voedingen meer geven, omdat je ( als het goed is ) al geen voeding meer gaf.

Daarbij een lamp laten draaien voor een paar toppen die nog milky zijn....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt View Post
                Heb je een extra ruimte om je dames te kunnen drogen ?

Knip je een gedeelte weg en je laat de rest staan, is de stress factor van de plant erg groot. Langer dan 14 dagen raad niemand je aan omdat de kans op een hermafrodiet aanwezig is na zoveel dagen stress. Ik zou geen voedingen meer geven, omdat je ( als het goed is ) al geen voeding meer gaf.

Daarbij een lamp laten draaien voor een paar toppen die nog milky zijn....
                okee bedankt heb juist de bovenkant gedaan maar dat was een 31 gr nat dan hou je een 5 gram over droog zeker? toppen zijn wel dik en vol en voelen stevig aan

Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj View Post
                okee bedankt heb juist de bovenkant gedaan maar dat was een 31 gr nat dan hou je een 5 gram over droog zeker? toppen zijn wel dik en vol en voelen stevig aan
                en heb extra ruimte om te drogen

Comment

31 deel je door 5 ( water/vocht verdamping is echt veel 1 gram droog is 5 gram nat ) dat zou 6,2 gram zijn ongeveer. Compact is lekker, bedenk wel dat dit wat langer dient te drogen. Als de toppen zo compact zijn als je aangeeft, zou ik een dag of 4-5 langer laten drogen.

Of je de wiet nu in weck potten of zakken doet: zorg dat het nog niet direct dicht gaat. Ik wacht zelf liever een paar dagen, zodat ik zeker weet dat er geen condens ontstaat...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt View Post
                    31 deel je door 5 ( water/vocht verdamping is echt veel 1 gram droog is 5 gram nat ) dat zou 6,2 gram zijn ongeveer. Compact is lekker, bedenk wel dat dit wat langer dient te drogen. Als de toppen zo compact zijn als je aangeeft, zou ik een dag of 4-5 langer laten drogen.

Of je de wiet nu in weck potten of zakken doet: zorg dat het nog niet direct dicht gaat. Ik wacht zelf liever een paar dagen, zodat ik zeker weet dat er geen condens ontstaat...
                    oke bedankt ja ik heb een droogrekje gekocht bij een shop en daar ligge de toppen in te drogen en denk toch weekje of 2 zeker he?

en eigenlijk een 10 gr haal ik dan van mijn autoflower met wat er ng aanhangt haal ik niet meer wat ik er al heb afgehaald dus ongvr 10 gr droog is dit niet heel weinig?

hoe kan dit dan als er aangegeven staat dat je er zeker 25 droog van haalt heb wel eerste maand en half met een spaarlamp van 300w gedaan en nu ben ik overgeschakeld op 600w hps sindsdien doen ze het veel beter dan onder die 300w dus ik hoop dat de volgende meer afhaald al ik drekt onder 600w start .

grtz

Comment

ik sluit deze tipic

Comment

Bezig...
                      X