Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe
Oogsten en Drogen:
waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe
weet iemand waneer je nu ongeveer weet dat je u laatste 2 weken in gaat voor het oogsten voor aleen nog met water te spoelen.. zodat je een betere smaak krijgt en niet de voeding proeft
Re: waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe
Nog veel lezen denk ik .
Je wietplant heeft een bepaalde bloeitijd, dit is bij elke plant anders.
Eerst gaat je vrouwelijke plant haar geslacht tonen, dit kan je zien aan de witte bloeihaartjes.
Nu weet je dat je met een vrouwelijke plant te maken hebt.
Eenmaal dit gebeurt is en de plant op 12/12 staan, of als je autoflowers hebt 18/6...etc.
Dan gaat je vrouwelijke plant toppen aanmaken.
Dus als je weet wanneer je plant in de bloei is gegaan, meestal doe je zit zelf door je lichturen te veranderen van 18/6 naar 12/12.
Bij een autoflower is dit een beetje anders omdat de meeste kwekers de klok op 18/6 laten staan.
Dus nu kijk je of je plant toppen begint aan te maken, is dit het geval dan start week 1 van de bloei.
Hierna tel je de dagen/weken en 2 weken voor de einddatum begin je met spoelen van je plant.
Let wel op dat je bij de dagen die op je papier staan van de zaadjes meestal niet kloppen, en je toch zeker een week langer moet laten staan soms nog langer.
Royal, we gaan ervan uit dat hij dat al weet, zo'n domme vraag is het absoluut niet.
Kijk gewoon naar je toppen en trichomen. Als je amber trichomen begint te krijgen kun je beginnen spoelen, maar het hangt er vooral vanaf wanneer je wilt oogsten (vroeg voor een high, laat voor een stoned).
Royal, we gaan ervan uit dat hij dat al weet, zo'n domme vraag is het absoluut niet.
Kijk gewoon naar je toppen en trichomen. Als je amber trichomen begint te krijgen kun je beginnen spoelen, maar het hangt er vooral vanaf wanneer je wilt oogsten (vroeg voor een high, laat voor een stoned).
ok bedankt ik heb nog een probleem ik heb een autoflower die niet in bloei komt kan dit verkeerd zaadje zijn? de andere zijn al een dikke week in bloei
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
je ziet wel paar witte haartjes maar plant groeit maar komt geen topvorm mss die op 12 12 zetten voor te zien of?
ak auto, starryder, amnezia auto,special qeeun en critical de laatste 2 staan op 12-12 mss die 1ne van op de foto zou een ak auto moeten zijn maar die zijn bloei is er ng ni ingeschoten en bij de rest wel het lijkt wel of hem ni kan bloeien op 18-6 en ik dacht mischien is er een zaadje verkeerd gesorteerd ofzo ik weet het niet>? zou dit erg zijn als ik deze mee op 12-12 zet
Hoe lang staat die plant al op 18/6? Misschien loopt ze wat achter op de andere auto's gezien ze toch geslacht laat tonen op 18/6. Heb je foto's om te vergelijken met de andere?
Oorspronkelijk geplaatst door Shiva KetamaView Post
Hoe lang staat die plant al op 18/6? Misschien loopt ze wat achter op de andere auto's gezien ze toch geslacht laat tonen op 18/6. Heb je foto's om te vergelijken met de andere?
Dan is ze al volwassen genoeg om haar geslacht te laten tonen op 18/6. Volgens mij heb je een verdwaald zaadje gehad en mag die plant bij de 12-urenafdeling.
Oorspronkelijk geplaatst door Shiva KetamaView Post
Dan is ze al volwassen genoeg om haar geslacht te laten tonen op 18/6. Volgens mij heb je een verdwaald zaadje gehad en mag die plant bij de 12-urenafdeling.
okee bedankt dus dan is dit afwachten wat het word alvast bedankt zou je even is naar mijn gedroogde toppen van mij auto kunne kijken en je mening geven is een andere post
ik had autoflowers en 2 waren al goed die heb ik afgedaan vorige week nu is alles droog maar een 18g ..
is dit normaal onder 600 hps lamp met kweektent dat je echt zo weinig van auto's haalt.
dan beter gewoon feminized zaadjes nemen de volgende keer of? ik vindt autoflower gewoon makelijk voo te kweken tis tenslotte ook mijn eerste kweekje
grtzzz
hij is van werking wel heel goed
smaak ook maar je proeft toch beetje dat ik te laat met water ben gaan spoelen
Oorspronkelijk geplaatst door IlikebigbudsView Post
<--(she) gewoon lekker geen autoflowers meer, en zelf bepalen wanneer ze moeten gaan bloeien
succes met de volgende alvast
ja ik heb al een vooraadje ingelagen heb nog 10 think difrent zaadjes wel autoflower iemand kweektips voor? dat wil ik hier na in februarie ongvr zette of ik kan ook lemon en silverhaze gewoon feminized zaadjes nemen wat is jullie mening hieromtrent ik dacht eerst ng een met auto voor uit te leren of zou ik gewoon die haze zetten ik ben gewoon wat bang dat ik daar nu ng niet genoeg ervaring voor heb maar alle info en feedbacj is zeker welkom
WAS HET ECHT BEU ZOVEEL ALTIJD TE BETALEN VOOR MIJNE GROENE BLOEM DAAROM DAT IK ZE NU ZELF LAAT GROEIEN
want van deze kweekje gaat er geen vette afkomen denk ik ...
Comment