Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voor 2 planten droog 18 g

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: voor 2 planten droog 18 g

    Korting op 420shop
    ik had autoflowers en 2 waren al goed die heb ik afgedaan vorige week nu is alles droog maar een 18g ..
    is dit normaal onder 600 hps lamp met kweektent dat je echt zo weinig van auto's haalt.
    dan beter gewoon feminized zaadjes nemen de volgende keer of? ik vindt autoflower gewoon makelijk voo te kweken tis tenslotte ook mijn eerste kweekje

    grtzzz

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    IMG_20141230_094737.jpgIMG_20141230_094740.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    hij is van werking wel heel goed

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    smaak ook maar je proeft toch beetje dat ik te laat met water ben gaan spoelen

    #2
    Re: voor 2 planten droog 18 g

    Dat is inderdaad wat weinig onder 600W,k heb echter geen verstand van af-jes.
    Hoe groot/klein is je tent.
    Zet volgende keer mss 8-10 gemakkelijke plantjes.
    Mijn allereerste kweekje onder 600W bracht toch +/- 200 g op.
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

    Comment


      #3
      Re: voor 2 planten droog 18 g

      120 op 120 en staan wel wat veel planten ineens in denk ik had er 20 ingezet autoflowers omdat daar toch niet veel afkwam dacht ik dus maar ze staan gewoon alemaal opeen en daardoor kunne ze mss nuiet tegoei ontwikkelen???

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      hoeveel kunne er normaal in zo een tent voor goed te groeien ik heb een mamout 120 120 200 grtz

      Comment


        #4
        Re: voor 2 planten droog 18 g

        18g is wel zeer weinig.. zelf heb ik al een paar kweekjes met AF achter de rug en je kan er toch gemakkelijk 50g / plant mee oogsten.
        er zijn veel dingen die je verkeerd kan hebben gedaan , te veel water , te weinig, te veel voeding, te weinig.. waardoor de groei en ontwikkeling meestal achterblijft
        ook mag je de plant zo weinig mogelijk stress laten bezorgen omdat dat het kweekprocess namelijk versnelt, en by een autoflower wil je dat juist niet omdat die al zo kort is

        Comment


          #5
          Re: voor 2 planten droog 18 g

          oei ja hoeveel water per dag geef je moet je dat afmeten alee ik heb zo een vat waar ik men planten water mee geef das 5 liter dus meng ik daar mijn voedig in die ik heb afgemeten met een maatbeker en zo meng ik en geef elke dag 1 keer water ik doe zo een 4 dagen met zo een vatje 50g haal ik zeker niet per plant denk ik want dan moet ik al nat 250 hebben ongeveer.. kzou ook graag weten aan wat het ligt mijn lamp en systeem is voor de rest goed ik heb alles wat ik nodig moet hebben voor mijn tent maar ik denk dat het nog zit bij mijn ervaring en kennis zelf ...

          Comment


            #6
            Re: voor 2 planten droog 18 g

            Ik wacht meestal tot de aarde rond de plant droog is, toch zo goed als, en dan geef ik pas opnieuw water. Dit is in het begin zeker niet elke dag !

            Aan je lamp en tent zal het zeker niet liggen denk ik.. Het zal eerder de kennis en ervaring zijn, maar dat komt wel snel als je wat opzoekwerk doet ;D
            kijk eens op rollingstoned.nl, daar zijn mooie topics over het kweken van AF en het verhogen van de opbrengst ervan.

            Comment


              #7
              Re: voor 2 planten droog 18 g

              oooh bedankt ja int begin heb ik zeker teveel water gegeven denk ik

              Comment


                #8
                Re: voor 2 planten droog 18 g

                En kweektent is van een goed merk want er is ook imitatie die hij warmte een schadelijk stofje afschijd waardoor de planten ook niet veel zullen opbrengen. Zo ben ik eens de folie van de spiegelkap vetgeten te verwijderen dat was ook een slechte oogst toen.
                maar gewoon doorzetten al doende leert men.

                Comment


                  #9
                  Re: voor 2 planten droog 18 g

                  Ik denk dat je voor een goed antwoord met info moet geven.
                  Je potten zijn ws met 20 ook erg klein. De temperatuur in de tent is ook van belang, dag en nacht.

                  Als je een kweek verslag maakt kunnen de leden je helpen/ advies geven.

                  Comment


                    #10
                    Re: voor 2 planten droog 18 g

                    te vroeg geoogst
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      #11
                      Re: voor 2 planten droog 18 g

                      2 Plantjes 18 gram, en je hebt er 20 in staan ? Dan kom je op een kleine 200gr uit waarschijnlijk ?
                      Tja..autoflowers. Moet ik er echt mijn mening weer over geven ?

                      Je hebt ze ook vanaf dat je ze in de aarde duwde 18 tot 20 uur licht per dag gegeven, van begin tot het einde dus ?
                      En die lamp heb je vanaf het begin ook op 60-70cm van de plantjes gehad ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: voor 2 planten droog 18 g

                        Oorspronkelijk geplaatst door vrankmeister View Post
                        En kweektent is van een goed merk want er is ook imitatie die hij warmte een schadelijk stofje afschijd waardoor de planten ook niet veel zullen opbrengen. Zo ben ik eens de folie van de spiegelkap vetgeten te verwijderen dat was ook een slechte oogst toen.
                        maar gewoon doorzetten al doende leert men.
                        godver... bedankt kerel!! mijn plastiek ook niet verwijderd zag ik juist!

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                        2 Plantjes 18 gram, en je hebt er 20 in staan ? Dan kom je op een kleine 200gr uit waarschijnlijk ?
                        Tja..autoflowers. Moet ik er echt mijn mening weer over geven ?

                        Je hebt ze ook vanaf dat je ze in de aarde duwde 18 tot 20 uur licht per dag gegeven, van begin tot het einde dus ?
                        En die lamp heb je vanaf het begin ook op 60-70cm van de plantjes gehad ?
                        ik heb ze eerst op 18 6 gezet dan na 4 weken op 12 12 maar toen hoorde ik dat autos beter op 18 6 blijven dus heb ik ze trug op 18 6 gezet dus nu staan zeweer op 18 6 maar hebben een week op 12 12 gestaan... de lamp hangt een 60 cm ongvr van mijn plantjes en zet ook alle planten dat ze even hoog staan de eene met een ander bakje onder en de andere gewoon op de grond IMG_20141231_134430.jpgIMG_20141231_134422.jpgIMG_20141231_134445.jpg hierbij paar foto's

                        Comment


                          #13
                          Re: voor 2 planten droog 18 g

                          hoelang voor de oogst zijn die foto's genomen?
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment


                            #14
                            Re: voor 2 planten droog 18 g

                            deze zijn van nu er waren maar 2 planten al klaar omdat die er toen al een maand instonden na de rest

                            Comment


                              #15
                              Re: voor 2 planten droog 18 g

                              Tja ik vind AF leuk voor geurilla maar zonde om een hps voor te laten branden. Uit eindelijk betaal je voor een AF ook meer aan stroom, en heb je minder aan oogst: welk voordeel is er dan op een AF? Daarbij vind ik de AF nog steeds erg prijzig. Ik las van iemand die het over 50 gram per plant van een AF had: ik ben dan weer zeer benieuwd welke strain dit is en onder welke omstandigheden dit word bereikt. 50 gram is best veel en zeker haalbaar als je wat langer kan door groeien, echter heeft een AF lak aan licht regime, die bepaald zelf wel wanneer ze gaat bloeien. Daarom lijkt het me niet als vanzelf spreken om 50 gram van 1 AF met gemak er af te halen.

                              Of ik de kweek zou afmaken ? Ik vind het lastig, maar ben geneigd om ja te zeggen. Gezien de stroom/water/voeding(en) kosten zou ik wel wat te roken er af willen halen, het moet ten slotte wel lonend zijn. 18-6 /12-12 en wederom 18-6 lijkt me ook niet gezond, zelfs niet voor een AF. En bedenk : de foutjes die je nu maakt, zullen niet (snel) meer voorvallen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X