Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voor 2 planten droog 18 g

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: voor 2 planten droog 18 g

    Folie op de kap laten zitten helpt ook flink mee.
    Heb je al eens op je gsm gekeken, daar zit dat ook. bl12.gif
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: voor 2 planten droog 18 g

      Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt View Post
      Tja ik vind AF leuk voor geurilla maar zonde om een hps voor te laten branden. Uit eindelijk betaal je voor een AF ook meer aan stroom, en heb je minder aan oogst: welk voordeel is er dan op een AF? Daarbij vind ik de AF nog steeds erg prijzig. Ik las van iemand die het over 50 gram per plant van een AF had: ik ben dan weer zeer benieuwd welke strain dit is en onder welke omstandigheden dit word bereikt. 50 gram is best veel en zeker haalbaar als je wat langer kan door groeien, echter heeft een AF lak aan licht regime, die bepaald zelf wel wanneer ze gaat bloeien. Daarom lijkt het me niet als vanzelf spreken om 50 gram van 1 AF met gemak er af te halen.

      Of ik de kweek zou afmaken ? Ik vind het lastig, maar ben geneigd om ja te zeggen. Gezien de stroom/water/voeding(en) kosten zou ik wel wat te roken er af willen halen, het moet ten slotte wel lonend zijn. 18-6 /12-12 en wederom 18-6 lijkt me ook niet gezond, zelfs niet voor een AF. En bedenk : de foutjes die je nu maakt, zullen niet (snel) meer voorvallen.
      nee dat is waar bedankt voor de info ik doe er zeker iets mee maar nu is mijn vraag ik heb nog 10 auto zaadjes liggen van het merk think differnt nu is mijn vraag zou ik deze gewoon in mijn tentje zetten de volgende keer en zou hier wel wat meer afkomen mischien indien ik het nu wel goed zou doen?
      of raden jullie me aan om gewoon zaadjes te nemen en zo ja welke dan zijn makelijke voor beginners en dat jullie mening is wat ik dan mischien is kan proberen ik hou wel van een zwaar rookje grtzz

      Comment


        #18
        Re: voor 2 planten droog 18 g

        Als je echt voor een zwaar rokertje wilt gaan dan kan ik je de 8 ball kush van Barney's wel aanraden, die komt binnen als een baksteen
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment


          #19
          Re: voor 2 planten droog 18 g

          Als ik het zo zie hebben de staande planten best potentie. Maar als je zoveel wattage aan lamp hebt hangen, dan is de volgende ronde een non-autoflower beter. De zaadjes die je hebt liggen zijn best nog wel te ruilen tegen de lente, wanneer de buitenkwekers weer terugmigreren naar het forum. Misschien krijg je er een mooie binnensoort voor terug. Netjes bewaren in de koeling is wel aangeraden.

          Tot die tijd is het slim om dit lekker af te bloeien en misschien tegen het eind alvast normale bloeiers in de tent zaaien.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #20
            Re: voor 2 planten droog 18 g

            Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
            Als ik het zo zie hebben de staande planten best potentie. Maar als je zoveel wattage aan lamp hebt hangen, dan is de volgende ronde een non-autoflower beter. De zaadjes die je hebt liggen zijn best nog wel te ruilen tegen de lente, wanneer de buitenkwekers weer terugmigreren naar het forum. Misschien krijg je er een mooie binnensoort voor terug. Netjes bewaren in de koeling is wel aangeraden.

            Tot die tijd is het slim om dit lekker af te bloeien en misschien tegen het eind alvast normale bloeiers in de tent zaaien.
            oke bedankt en heb jij mischien sugesties voor een goei lekker en toch redelijk zwaar rokertje om te zetten en goed is voor beginnenrs want als ik het opzoek vind ik er veel heb al 1 dat ik wel wil nemen dat is 8 ball kush maar heb graag verschillende ..

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            auto's toch even liever laten

            Comment


              #21
              Re: voor 2 planten droog 18 g

              Sannie seeds heeft hele lekkere en ook zwaardere soortjes, tevens spaar je punten waarmee je gratis zaadjes kunt bestellen bij voldoende punten.

              Haze is op zich altijd wel een zwaar soort, daar zou je ook eens naar kunnen informeren. Echter heeft Haze wel een langere bloei periode, ook iets om mee rekening te houden. Of Haze nu zo veel moeilijker te kweken is dan een White Widow of een Kush ? Het duurt langer waardoor de kans groter is dat er problemen komen zoals spint- rot en nog meer van die akelige dingen.

              Wat maakt een soort makkelijk ? Schimmel bestendig soort ? Korte bloeier ? Als de temperatuur , lucht circulatie en verversing van lucht in orde zijn.... ? Daarmee leg je de basis voor je meiden ongeacht het soort.
              Last edited by Iemand uit de buurt; 4 January 2015, 09:45.

              Comment


                #22
                Re: voor 2 planten droog 18 g

                mijn bladeren van 2 planten worden vanaf de punt stiletjes geel bijna alle bladeren wat kan dit zijn?

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                hier nog wat foto's IMG_20150104_140554.jpgIMG_20150104_141254.jpgIMG_20150104_141240.jpgIMG_20150104_141234.jpgIMG_20150104_140654.jpgIMG_20150104_140642.jpgIMG_20150104_140626.jpgIMG_20150104_140620.jpgIMG_20150104_140611.jpgIMG_20150104_141305.jpg

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                heb vannales gevonden denk dat ik even stop met voeding geven ze moete toch alemaal nog maar een goei maandje staan dus mss ist niet slecht dat ik ze nu gewoon op water zet....

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt View Post
                Sannie seeds heeft hele lekkere en ook zwaardere soortjes, tevens spaar je punten waarmee je gratis zaadjes kunt bestellen bij voldoende punten.

                Haze is op zich altijd wel een zwaar soort, daar zou je ook eens naar kunnen informeren. Echter heeft Haze wel een langere bloei periode, ook iets om mee rekening te houden. Of Haze nu zo veel moeilijker te kweken is dan een White Widow of een Kush ? Het duurt langer waardoor de kans groter is dat er problemen komen zoals spint- rot en nog meer van die akelige dingen.

                Wat maakt een soort makkelijk ? Schimmel bestendig soort ? Korte bloeier ? Als de temperatuur , lucht circulatie en verversing van lucht in orde zijn.... ? Daarmee leg je de basis voor je meiden ongeacht het soort.
                Bedankt voor de info! dus mischien een korte bloeier nemen de volgedende keer voor erna dan een laate bloeier te nemen xd

                Comment


                  #23
                  Re: voor 2 planten droog 18 g

                  nog wat nieuwe fotos in een nieuwe topic https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...968#post505968

                  Comment


                    #24
                    Re: voor 2 planten droog 18 g

                    Welke afjes had je staan ? Het ene soortje levert minder dan de andere.

                    Voeding ?
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #25
                      Re: voor 2 planten droog 18 g

                      2xstarryder af, 2xamnezia haze af, en nog 1 special qeeun staat er nu nog in en 1 onbekende

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      starryder levert redelijk goed zo te zien maar de amnezia haze vind ik maar mager maar ja dan kan je ook geen echt amnezia noemen he ...

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      en ook ng 2 haze automatic maar die zijn echt heel klein gebleven komt mischien 5 gram aan xs

                      Comment


                        #26
                        Re: voor 2 planten droog 18 g

                        gesloten

                        Comment

                        Bezig...
                        X