Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel wattlamp kweektent 1.50 bij 1.50 bij 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: hoeveel wattlamp kweektent 1.50 bij 1.50 bij 2

Als je bang bent voor de hoogte dan doe je daar wat aan. Door de tent zelf te verhogen of door zo'n Gorilla tent te kopen die tot wel 3 meter hoog gemaakt kan worden.

20% minder licht, een berg geld kwijt aan 4 armaturen ipv 1 en een hoop gekloot om 4 armaturen op te hangen. Sorry, maar dat vier 250W armaturen in een tentje is gewoon een slecht idee. Dan kun je nog beter een 120x120 tent nemen met een 750W DE lamp.

Zoek voor de gein ook maar eens een verslag op van 4x250W HPS in een 150x150 tent.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

mij lijkt het dan wel weer handig met die 4 lampjes en reflectors , maar inderdaad wel duurder ...
      maar wietefras zegt daar nu wel iets heeel slim vind ik !
      je neemt die guerilla 150x150 hangt daar ne softbox voor actieve inblaas in en ne softbox voor aftevoeren me ne climate control voor afvoer en ne variac voor toevoer of iets me temp voor in de nacht nie te fris temaken . dan neem je zo http://www.growshop-belgique.be/prod...d_product=5690 en kapje stamp je die 750 of ne 1000w in wand in hoogte heb je toch genoeg in die guerilla tent .

das nu mijne plan wa ik zou doen maar ieder zen opinie he ,

Groeten Steundje

Comment

die onkosten heb je er met 100 gram droge oogst alweer uit dus waar praten we over

maar ieder z'n ding natuurlijk

verslagen van 4 x 250 watt zul je inderdaad niet snel of geen vinden
        de meeste zullen het inderdaad teveel gerommel vinden
        maar ik beweer ook nergens dat het er mooi uit komt te zien
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ha, ha, ok. Heb je het zelf wel eens geprobeerd dan?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Bezig...
          X