Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weet wie wat dit is ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Voeding: weet wie wat dit is ?

Korting op 420shop
    ijn bladeren van 2 planten worden vanaf de punt stiletjes geel bijna alle bladeren wat kan dit zijn?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

hier nog wat foto's

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

heb vannales gevonden denk dat ik even stop met voeding geven ze moete toch alemaal nog maar een goei maandje staan dus mss ist niet slecht dat ik ze nu gewoon op water zet....

Re: weet wie wat dit is ?

Te nat, te lage lichtdruk of gewoon een stikstoftekort. Dat laatste gaat snel als je (te veel/te vroeg) bloeivoeding geeft.

Check even de bladprobleemoplosser (even zoeken via google "bladprobleemoplosser+jointjedraaien" werkt het snelst)
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Te nat, te lage lichtdruk of gewoon een stikstoftekort. Dat laatste gaat snel als je (te veel/te vroeg) bloeivoeding geeft.

Check even de bladprobleemoplosser (even zoeken via google "bladprobleemoplosser+jointjedraaien" werkt het snelst)
      ok bedankt denk dat het aan bloeivoeding ligt ik geef namelijk teveel heb ik pas gemerkt nu lekker op water zetten de laatste 4 weekjes en dan zal het wel inorde komen toch bednakt voor de info

grtzzzz

Comment

Check even de bladprobleemoplosser (even zoeken via google "bladprobleemoplosser+jointjedraaien" werkt het snelst)[/QUOTE]

- intressant , zal nu alles sneller vinden

Grts Amazing

Comment

sluiten

Comment

Bezig...
          X