Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weet iemand wat dit is ??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: weet iemand wat dit is ??

Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
    Je geeft veel te veel water, je bladeren hangen te rotten aan je plant. Je bent bezig met een plant niet met een vis...
    ik geef echt niet teveel water meer teweinig denk ik ik heb nu wa

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj View Post
    ik geef echt niet teveel water meer teweinig denk ik ik heb nu wa
    wat meer voeding erbij gedaan en nu gaan ze trug goed alles word trug mooi groen en ik geef op 14 planten 5 liter op 4 dagen dus dat was meer te weinig dan teveel denk ik grtzzz

Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post
    - dit voeg ik ik toe maar is ieder zin keuze
    - deze zijn wel heeel hoge dus neem zeker minder dan dit
    - canna boost 5ml/1L
    - canna flores 6ml/1L
    ok ik probeer dit met van elk 1 ml minder ik denk dat ik wat te weinig aan voeding heb gegeven nu zijn ze trug mooi aan het worden op 2 dagen dus komt goed

Comment

Heeft er al iemand gezegd dat je niet teveel water geeft?
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Ik laat om de twee dagen alles een dag leegtrekken, 1 dag water en voeding, 1 dag afgezuurd water, 1 dag leegtrekken....
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

alee nu is er wat droog van 1 dat klaar was en het rookje is lekker maar ik dee het in mijn grainer en na het graind te hebben vielen er 2 zaadjes mee uit mijn grainer dus dat zat ergens tussen het topje is dit erg? en hoe komt dit en kan ik deze gebruiken voor te zaaien??

Comment

Er zal een plant tussen zitten met wat herma-trekjes (waarschijnlijk de RQS).
            Hermafrodiet is dat, dus het is een vrouwtje, en toch krijgt ze wat mannelijke ballen tussendoor.
            Grote kans dat je veel zaden tussen je wiet gaat vinden, hopelijk valt het mee.
            Die zaden kun je beter aan de vogels voeren, het hermafrodiet-gen zal waarschijnlijk nog sterker aanwezig zijn in deze zaden.
            Die gaan stiekem stuifmeel verspreiden zodat alle plantjes in de buurt zaden krijgen.

Maarre..die van de foto's hierboven heb je al gerookt ?
            Zonde eh..das veel te vroeg, ze zijn nog niet klaar.

Mijn planten krijgen elke dag water.
            Als je ze droog laat trekken loopt de EC in de pot op, dus dan krijg je een jojo effect.
            350ml per plant per 4 dagen is inderdaad veel te weinig.
            Je moet wel denken aan 200-500ml per dag, mede afhankelijk van de grootte van de plant en het klimaat.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Er zal een plant tussen zitten met wat herma-trekjes (waarschijnlijk de RQS).
              Hermafrodiet is dat, dus het is een vrouwtje, en toch krijgt ze wat mannelijke ballen tussendoor.
              Grote kans dat je veel zaden tussen je wiet gaat vinden, hopelijk valt het mee.
              Die zaden kun je beter aan de vogels voeren, het hermafrodiet-gen zal waarschijnlijk nog sterker aanwezig zijn in deze zaden.
              Die gaan stiekem stuifmeel verspreiden zodat alle plantjes in de buurt zaden krijgen.

Maarre..die van de foto's hierboven heb je al gerookt ?
              Zonde eh..das veel te vroeg, ze zijn nog niet klaar.

Mijn planten krijgen elke dag water.
              Als je ze droog laat trekken loopt de EC in de pot op, dus dan krijg je een jojo effect.
              350ml per plant per 4 dagen is inderdaad veel te weinig.
              Je moet wel denken aan 200-500ml per dag, mede afhankelijk van de grootte van de plant en het klimaat.
              ja bedankt man het waren er van RQS en ja 1 hebek afgedaan en 1 nog niet ik wou zien welk effect ik wou maar je hebt gelijk was wat vroeg want was nat maar 60 gr dus de andere staat er nog onder en gaat goed nog dus laat ik ng staan grtzzzz bedankt voor de info van water grtzz

Comment

hoi hier nog een update...

IMG_20150127_095657.jpgIMG_20150127_100322.jpgIMG_20150127_100334.jpgIMG_20150127_100638.jpgdit is amnezia haze AF ik weet niet hoelang nog juist...
                IMG_20150127_100001.jpgIMG_20150127_100459.jpgstarryder Af weet ook niet juist hoelang nog
                IMG_20150127_100539.jpgIMG_20150127_095849.jpgIMG_20150127_095813.jpgIMG_20150127_095805.jpgIMG_20150127_100544.jpgspecial qeeun zijn de laatste 3 foto's

zouik beginnen met spoelen of nog wachten? kan iemand aan de hand van de foto's helpen?

Grtz Dieseltj

de amnezia zijn 2 verschillende planten op de fotos he de andere zijn 1 dezelfde vn de soort
                Last edited by dieseltj; 28 January 2015, 11:55.

Comment

- ziet er mooi uit , en spoel maar , liever te vroeg dan te laat

Comment

- ziet er mooi uit , en spoel maar , liever te vroeg dan te laat
                    Bedankt amazing! ben blij dat ze toch nog goed uitzien op het einde aan .

Nu ga ik rustig 2 weekjes spoelen en voor ik ze afdoe ga ik er nog een paar foto's opgooien.

en dan op naar het volgende!

Toch nog vrij goed dan voor mijn eerste keer ? geeft me weer wel een boost om verder te gaan met men hobbytje

Grtz Dieseltj

Comment

- idd dieseltj had deze ronde slecht geeindigd , heb je geen moed voor de 2de.
                      - zeker foto plaatsen dan kan er je iemand zeggen of je al mag oogsten of niet.
                      - dit weet ik ook niet precies , men eerste ronde ook nog bezig
                      - je zal wel al gelezen hebben als er 80% van de haren bruin is dat het oogsttijd is , maar blijkt niet altijd waar te zijn.
                      - het beste is om te kijken met een microscoop.
                      - http://www.urbangardenshop.nl/websho...-60x-100x.html

- Grts Amazing

Comment

- idd dieseltj had deze ronde slecht geeindigd , heb je geen moed voor de 2de.
                        - zeker foto plaatsen dan kan er je iemand zeggen of je al mag oogsten of niet.
                        - dit weet ik ook niet precies , men eerste ronde ook nog bezig
                        - je zal wel al gelezen hebben als er 80% van de haren bruin is dat het oogsttijd is , maar blijkt niet altijd waar te zijn.
                        - het beste is om te kijken met een microscoop.
                        - http://www.urbangardenshop.nl/websho...-60x-100x.html

- Grts Amazing
                        thanks man , ja ik heb een microscoop dus ik probeer te vergelijken met mijn gekochte weedjes maar die zien er half amber kleurig uit daar de trichomes dus kdenk dat ze een bruine glans moete krijgen en ze dan klaar zijn
                        maar ik ga zeker foto's posten voor de zekerheid dat ik niet fout doe ik wil er namelijk wel iets goeds afhalen

eerste ronde? lukt het goed bij jou?

Grtz dieseltj

Comment

- iets goed afhalen zal je zeker doen , maar wat belangrijk is voor je kwaliteit en kwantiteit is om je oogst dan eerst nog te curen
                          ( weckpot ) hoe langer in de weckpot , hoe meer je tevreden zal zijn en weckpot donker bewaren.
                          - weckpot regelmatig eens zachtjes shaken en openen voor verse lucht.

- mijn ronde ja hoor purple haze feminized

Comment

- iets goed afhalen zal je zeker doen , maar wat belangrijk is voor je kwaliteit en kwantiteit is om je oogst dan eerst nog te curen
                            ( weckpot ) hoe langer in de weckpot , hoe meer je tevreden zal zijn en weckpot donker bewaren.
                            - weckpot regelmatig eens zachtjes shaken en openen voor verse lucht.

- mijn ronde ja hoor purple haze feminized
                            mooie plantjes heb jij daar staan
                            ja ik had zoiets gehoord van een weckpot waar kan je dat gemakelijk kopen want vind dit aleen op internet gemakelijk maar met al die verzendkosten en shit moet dat zeker goedkoper te vinden zijn

Comment

- waar dat weet ik niet
                              - moet er zelf ook nog omgaan.
                              - ik zal eerst eens kijken in , action en blokker , normaal moet 1 van de 2 dit hebben.
                              - zoniet dan zoek ik verder hahaha , vind ik gene , dan word het bestellen

Comment

Bezig...
                              X