Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
- haha ik weet het zal eens zien of hij hetzelfde plaatst
Laag, blijft schommelen rond 1.8, de meter blijft niet stilstaan als ik hem in de terra flores steek. Geijkt, dan opnieuw de buffervloeistof gemeten en die stond op 4. Cola geeft 2.63 dus dat lijkt mij meer dan ok te zijn.
Kraanwater 7,5 Regenwater toch nog 6.4. Zou iets lager moeten zijn. Kan afzuren met een paar druppels geconcentreerd citroensap.
heb deze rond de €25 betaald op bol.com, komt met kalibratietest, redelijk acuraat voor de prijs.
meet zowel temperatuur als de ph waarde in m'n dwc systeem.
Weet niet of je die Gele PH meter van ze hebt maar zowel mijn buurman als ik ondervonden problemen omdat zowel zijn als mijn planten hermie's werden...toen zijn we gaan testen met beide meters welke beide andere waardes bleven aangeven van dezelfde emmer water, Ook als we beide testers hadden geijkt bleven ze verschillen in waardes....Toen zijn wij beide overgegaan op Adwa welke wel gewoon dezelfde waardes aangaven maar wederom weken die Milwaukee enorm af...Maar goed dit zijn enkel mijn bevindingen en wie weet waren beide meters een slechte productie run
Comment