Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
tsja ik vroeg het mezelf ook af.......de trichomes waren op het moment van wegen nog nat ook.....het was voor mij de eerste keer met de bubbelator........
Maar het waren de sugersnaps en wat fijner knipsel wat ik als afval bewaard had.....wat ik de volgende keer anders kan doen is denk ik; het afval zeven....misschien nog meer draai-beurten???! ( met de laatste draai pakte ik gisteren 0,1 gr toen ben ik maar gestopt)
Volgende keer alle grote bladeren verwijderen en dan de plant ophangen. Na het drogen de plant normaals knippen en dat moet je gebruiken voor de bubbleator... dannis je rendement normaal gesproken goed.
ik doe het knippen met de spinpro machine en daar maak ik de icehasj van, missfhien dat in de machine nog meer trichomen eraf vallen?
Dat ik daardoor op die procenten uit kom.
en ik gebruik vijf zakken, maar dat zou eigenlijk geen verschil moeten maken.
voor dat geld knip ik toch liever.
voor kleine oogstjes tot 500 gram is zo'n ding overbodig.
zelfs de grote broodkwekers laten het handmatig knippen door 'n huis vol oost-europese dames.
maar werkt dat apparaat ook met gedroogde wiet? Ik heb wel eens een dergelijk apparaat gezien maar dan moest de wiet vers geknipt worden........wat is de prijs? komen die knipapparaten ook wel eens in de aanbieding?
Ik heb geloof ik rond de 250 betaald. Heb hum aangeschafd want had 10 bomen staan die snel geknipt moesten worden.
Daarom heb ik hem aangeschaft. Je mag er alleen verse wiet indoen. Maar dat is bij alle knipmachines geloof ik.
en kleine hoeveelheden kan je inderdaad beste met de hand knippen zoals angel zei...
ow ok......voorlopig blijf ik t dan maar met t handje doen....
ik heb toch altijd mn twijfels bij dit soort apparaten......de eerste draaien zullen wel goed gaan.....maar hoe houd je de messen scherp? (net zoals groente-snij-machines werken die in het begin altijd goed maar op den duur worden deze bot en gaat het ten koste van het gesneden product......(maak maar eens een groentesoep met vers gesneden groente of koop een pak voorgesneden groente en je proeft zonder culinaire-voorkennis al duidelijk het verschil).....
Comment