Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is deze tijdschakelaar geschikt zonder relais? lumii heavy duty schakelklok

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Verlichting: is deze tijdschakelaar geschikt zonder relais? lumii heavy duty schakelklok

Korting op 420shop
    hallo allemaal
    ik wou een davin kastje gaan kopen maar kwam toen dit tegen
    Het leveren van alle hobby kweek producten. Licht, Lucht, Water. Groten merken, zoals Secret Jardin, Gavita, Lumatek, Philips,G-Tools, Rhino filters, Canna, Metrop, Hypro, Hotbox pH en EC meters, alles snel en goed geleverd. Natuurlijk een goede service

en ik heb zelf een 600 watt evsa van lumii en vind hem er wel mooi bij passen
    maar is deze tijdschakelaar geschikt zonder relais?
    ik weet niet in hoeverre je mee kan gaan met de tekst van de verkoper en vind veiligheid zeer belangrijk dus graag jullie mening
    mvg..

Re: is deze tijdschakelaar geschikt zonder relais? lumii heavy duty schakelklok

goedkoop is meestal duurkoop
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ik zou toch gaan voor een davin kastje. Je kan beter een keer goed investeren in goed spul heb je nooit meer problemen mee.

Comment

het geld is totaal niet het probleem
        ik heb een evsa van lumii en vind deze wel een stuk mooier dan zoon kast van davin
        en volgens de info die erbij staat kan het prima maar ik ben er niet zo zeker van daarom graag jullie meningen

Comment

het gaat hier niet om schoonheid he maar om veiligheid.
          doe maar zo een kastje

Comment

Straffe uitspraken moest dat niet kloppen en uw lamp blijven hangen. Zeker als je al de evsa hebt. Ik denk dat ik mij ook zo een set ga aanschaffen. Ik lees enkel positieve reviews over die lumii evsa.

Comment

dat is een mooie uitvinding, scheelt een hoop ruimte/gezeik en natuurlijk euros ,als je maar een lampje hebt is dat de ideale oplossing

Comment

voor een hps van 250w zou ik hem mss ook gebruiken maar toch niet voor ene van 600w.
                maar dat ben ik.
                probeer het en laat het weten.

Comment

ik heb 1 evsa van lumii de 600w digita eco ballast die er op zou komen maar twijfel echt

Comment

Ik heb momenteel een 400 Watt hps via een Davin schakelaar lopen.
                    Tot nu toe zeer tevreden.

Vriend van mij heeft al een 5 stuks goedkopere schakelaars gehad.
                    Naast het feit dat je hier dus vaak niet op kan rekenen, lijkt het me ook niet
                    al te veilig.
                    Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

Comment

Contacteer greensell anders eens. Zij hebben sowieso kennis van die producten als officiele dealer. Mss al eens open gevezen. Ik ga er vanuit als een merk dat vsa's maakt uitvoerig getest heeft of dat werkt. Het ziet er in ieder geval gene rommel uit. Brits merk... Wsl gewoon niet zo gekend in BeNe.

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                      Even die timer opgezocht.

Die is idd veilig te gebruiken zonder relais. Ik vermoed eens dat er in de timer zelf ook via een magneetschakeling wordt geschakeld en niet via contactpuntjes.

Comment

bij twijfel gaan voor zekerheid(davin). bij twijfel of je wel voor zekerheid moet gaan, niet twijfelen en die lumi timer kopen. twijfel je weer, ga dan naar stap 1.
                        Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hasjboom View Post
                          bij twijfel gaan voor zekerheid(davin). bij twijfel of je wel voor zekerheid moet gaan, niet twijfelen en die lumi timer kopen. twijfel je weer, ga dan naar stap 1.
                          kijk daar heb ik iets aan een gids wat te doen bij twijfel haha

en over het nagaan bij greensell hun hebben die informatie bij hun product staan het lijkt me wel raar als ze wanneer ik ze benader zouden zeggen nee hij is helemaal niet geschikt voor wat wij op onze site zetten waar het voor bedoelt is, dus ik kan wel raden wat hun zeggen ,het punt is alleen dat mijn kennis over electra te weinig is om op mijn eigen mening af te gaan dus wil ik graag die van jullie want volgens mij zijn er hier mensen die overal wel verstand van hebben en zeker van electra ook

Comment

dr was laatst een discussie over wel of geen davin te gebruiken bij een 400watt lampie... mischien dat je daar wat info uit kan halen om dan een beslissing te nemen. als ik de ad lees van die timer zou je denken dat je goed zit, maaja, je weet t niet zeker he. misschien dat te weinig mensen er ervaring mee hebben? what 2 do? pionieren of kuddegedrag vertonen?

ikzelf heb een davin...
                            Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

Comment

Ik ben dat dinghier vaker tegen gekomen op het forum maar heb nog niemand dat ding in gebruik zien nemen dat zegt mij genoeg
                              Je mag het van mij proberen zolang je niet bij mij in de straat woont dan hou ik sowieso me dak boven me hoofd

Het gaat om de relais die voor de veiligheid zorgt bij de davin dus alles zonder relais is in mijn ogen brand gevaarlijk.
                              Die davin kast pleur je in de hoek en je hoeft er eigenlijk bijna nooit bij te zijn 3 x lper jaar dt je die kast ziet waarom moet het mooi zijn?

Een growshop heeft geen verstand van kweken maar van verkopen!!!!! (Hele enkeling uitgezonderd)

Comment

Bezig...
                              X