ik heb een probleem met men planten ik heb 1bubblegun en 1strawberry staan onder de lamp vanaf de eerste blaadjes uitkwamen en staan nu 1.5weken onder de lamp.
de planten staan op ongeveer 40-50cm van de lamp SYLVANIA SHP-TS 400Watt Grolux 58000 lumen
in gewone potgrond in een tent 100/100/180 (darkstreet secret jarden tentset).
afzuiging ligt momenteel ook niet aan en heeft ook nog niet aangelegen.
ec waarde weet ik niet precies door gebrek aan meter.
ph waarde bedraagt 7 wat inderdaad te hoog is. ( 5.8-6) heb momenteel geen ph-
temperatuur ter hoogte van de plantjes staat momenteel met de lamp aan wel op 37 graden met continue een ventilator die er net wat over blaast hoe verlaag ik dit?
de luchtvochtigheid op 60%
ik geef ze dagelijks water samen met voeding van B'cuzz soil op basis van 1L water (schema zie foto).
B'cuzz-SoilA&B.jpg
nu beginnen sinds gisteren de blaadjes geel te kleuren de strawberry zelfs met een paarse schijn waardoor komt dit?
wat me ook opvalt is dat mijn planten wel al wat meer bladeren heeft maar geen grote bladeren krijgen in vergelijking met andere foto's hier op het forum.
help me alsjeblief.
strawberry 2.jpgstrawberry 1.jpgbubblegun 2.jpgbubblegun 1.jpg
de planten staan op ongeveer 40-50cm van de lamp SYLVANIA SHP-TS 400Watt Grolux 58000 lumen
in gewone potgrond in een tent 100/100/180 (darkstreet secret jarden tentset).
afzuiging ligt momenteel ook niet aan en heeft ook nog niet aangelegen.
ec waarde weet ik niet precies door gebrek aan meter.
ph waarde bedraagt 7 wat inderdaad te hoog is. ( 5.8-6) heb momenteel geen ph-
temperatuur ter hoogte van de plantjes staat momenteel met de lamp aan wel op 37 graden met continue een ventilator die er net wat over blaast hoe verlaag ik dit?
de luchtvochtigheid op 60%
ik geef ze dagelijks water samen met voeding van B'cuzz soil op basis van 1L water (schema zie foto).
B'cuzz-SoilA&B.jpg
nu beginnen sinds gisteren de blaadjes geel te kleuren de strawberry zelfs met een paarse schijn waardoor komt dit?
wat me ook opvalt is dat mijn planten wel al wat meer bladeren heeft maar geen grote bladeren krijgen in vergelijking met andere foto's hier op het forum.
help me alsjeblief.
strawberry 2.jpgstrawberry 1.jpgbubblegun 2.jpgbubblegun 1.jpg
Comment