Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Joe Green's 1e vensterbank plantje.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Joe Green's 1e vensterbank plantje.

Korting op 420shop
    Hoi,

het is de eerste keer dat ik een plantje heb. Ik had een zaadje tussen m'n weed gevonden en deze staat al sinds september in een pot op de vensterbank. Niet de ideale omstandigheden aangezien het seizoen niet goed zit, maar ondertussen is hij toch een mooie welruikende plant geworden. Heb ook niks van voeding of extra's gegeven, gewoon water van de fles. Ik heb wat foto's genomen , en m'n vraag aan jullie nu is hoe lang zou hij nog moeten blijven staan? volgens mij is hij bijna klaar ? indien niet, wat kan het kwaad als ik er een topje afknip om eens te proeven?
    IMG_3088.JPGIMG_3090.JPGIMG_3094.JPGIMG_3102.JPG

Ik heb ondertussen wel de groene vingers te pakken gekregen , en heb hier al enkele zaadjes klaarliggen om binnekort te planten.

Re: Joe Green's 1e vensterbank plantje.

Eens je dat gedroogd hebt passen al die topjes in 1 jointje.
    Mits je dat zou willen roken.

Wanneer oogsten.
    Is een topic met meer dan 200 posts.
    Frappant dat je die gemist hebt in je zoektocht.

Groene vingers ?
    Groene koorts misschien.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

1 jointje? Damn. De toppen zien er op de fotos wel kleiner uit dan ze zijn hoor. Als ik het zo bekijk haal ik er wel met gemak een tiental gram vanaf. Denk eerder een jointje per top. Nu, het hoeft ook niet veel te zijn. Is de allereerste keer dat ik dit doe, en ik was al excited dat er een plantje uitgekomen is. Toen ik merkte dat ie vrouwelijk was nog meer. Ben al happy dat ik voor de eerste keer een eigen wietje ga kunnen roken, is nooit de bedoeling geweest om een immense oogst er vanaf te halen.

Ik had dat topic al doorgenomen, en andere ook al, heb me zelfs ingeschreven hier omdat ik veel van de foto's niet kon zien als ik niet lid was. maar wat ik er van uitmaakte is dat je naar de haren en de trichomen moet kijken. Als ik dat doe dan zie ik bij die van mij dat er toch een 70 % van de haren bruinkleurig zijn en dat de trichomen amberachtig zijn. Dus volgens mij is ze zo goed als klaar. Of heb ik het mis, en laat ik ze nog een week of 2 staan?

Comment

Als de trichomen amberkleurig zijn mag je gaan oogsten.
        Misschien vertekenen de foto's dan, i dunno...benieuwd naar je "na-de-knip-foto's" dan.
        Met drogen verdwijnt er ook nog 75-80% van het gewicht ey ..
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Yes i know het zal in elk geval nie veel zijn. Had ik ook niet echt verwacht ofzo. September-februari zijn ook nie de ideale maanden voor een vensterbank kweekje. Better luck in de zomer.
          ik ga in elk geval al een knopje plukken vandaag.

Comment

Hou je haar nou met stokjes overeind ?
            Of is het een voodoo plantje
            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ja ze hangt met touwtjes vast vanonder aan de plant links aan een sate stokje en rechts heb ik zo'n beschermstuk van een handzaag gebruikt omdat ik geen stok vond die groot genoeg was. ze was op een ochtend omgevallen toen ze nog enkel maar aan het stokje vast hing. So i improvised

Comment

Hangt weinig tot bijna niets aan..

Maarja al doende leert men he

Comment

leuk begin

Comment

Vensterbankpower!!

Comment

Ga er voor .
                      Wihte widow

Comment

80% verdwijnt tijdens het drogen en zal me niks verbazen als er ook zaden in de topjes zitten
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Ik had dus een takje ervan geplukt. Een paar dagen in de kast laten drogen, en nog wat extra op de verwarming. Ik weet dat je normaal 2 weken moet drogen, maar kon niet wachten. het was net genoeg voor 1 jointje. De smaak was lekker zacht, maar ik voelde er niks van.
                          nu komen er op de toppen precies ook terug meer witte draden. Maar een 20 tal procent is nu nog bruin. Ik heb ook opgemerkt dat de toppen nog in omvang zijn aan het groeien dus ik ga hem nog eventjes laten staan.

Iemand zei iets over zaden in de toppen. Kan toch niet bij een vrouwelijke plant? daarvoor moet die toch bevrucht zijn door een mannetje in de buurt. Tenzij het een herma is, maar heb nog nergens sporen van mannelijkheid opgemerkt.

Comment

Het zaadje kwam toch uit je shopwiet?
                            Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

Comment

- mooi dat ze het gehaalt heeft...
                              - hier heb je voorbeeld wanneer je precies moet oogsten....
                              - microscoop is handig...

Comment

Bezig...
                              X