Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alternatieven HPS lamp in de bloei? (dient als extra licht bij vroege kweek in de kas)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

alternatieven HPS lamp in de bloei? (dient als extra licht bij vroege kweek in de kas)

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,
    ik heb van een vriend van me 3 SAD auto (sweet seeds) zaadjes gekregen en deze wil ik eind februari/begin maart kweken in mijn kas.

verwarming in mijn kas heb ik al gefixt maar nu wil ik nog extra licht voor de planten. Ik was aan het denken om in de groeifase gewoon tl lampen te plaatsen (een cool white en een warm white naast elkaar), maar wat zal ik dan gebruiken voor de bloeifase? En hoeveel watt moeten de lampen zijn? (de lampen in de groei- en de bloeifase)
    Hps lampen heb ik nu liever niet.
    Last edited by matteo; 11 February 2015, 16:21.

Re: alternatieven HPS lamp in de bloei? (dient als extra licht bij vroege kweek in de kas)

Urgh. Hoeveel keer kan je gezegd worden van gewoon te wachten? Extra licht komt gratis 3 maand later. Zo ne gelige bol aan de hemel. Als je liever 10 gram fluff hebt van 3 planten, ga uw gang en hang er twee spaarlampen op. Betaal je met die verwarming wsl het dubbele van de shop.

Comment

Re: alternatieven HPS lamp in de bloei? (dient als extra licht bij vroege kweek in de kas)

Wacht to april, zal echt de beste opp. Zijn

Comment

in de kas kun je al in maart zaaien
        de auto SAD bloeit/groeit langer als beschreven
        ik heb ze momenteel onder TL verlichting staan en ze worden tussen de 50 cm en 1 meter groot

en zoals beowolf al zegt: hoe vaak wil je iets horen of zijn de antwoorden niet naar jouw smaak?
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

herinner me dat vorig jaar de tempratuur halverwege maart al de 15 graden gepaseerd was, begin maart ontkiemen na 2 weken in flinke potten in je kas, wil je snel(ler) opbrengst ga denken aan verduisteren...en laat anders vooral de natuur vooral haar werk doen.

Comment

Verduisteren met autoflowers ??
            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ja 24 uur verduisteren, voor 3 maanden.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Ja 24 uur verduisteren, voor 3 maanden.
                Ik wist dat ik wat verkeerd deed
                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Bezig...
                X