Hey hoi,
Vorige week vrijdagmiddag paar steenwol stekblokjes ingezuurd op 5.3ph en Canna start & wortelstim. toegevoegd. (inzuren 24 uren)
Zaterdagmiddag 16.00 uur 4 haze zaadjes 60 minuten laten inweken met BAC X-seed.
Zaterdagmiddag 17.00 uur de zaadjes in blokjes gedaan.Huishoudfolie er overheen gedaan, en in tent geplaatst.
Mijn tentje is 1.20 bij 2,40m.
lv tussen 75-80% dmv luchtbevochtiger
lamp 400w kwik in BAL ballast (diepstraalkap)
licht/donker 18/6
Maandag alle ontkiemd,huishoudfolie verwijdert en lamp aangezet.
Donderdag (vandaag) voor het eerst weer water gegeven (20ml) en daaraan toegevoegd wortelstim en afgezuurd op 5.4ph. zie foto's
Nu wordt gezegd dat je voeding gaat geven wanneer 'kruisblad' zichtbaar is. Is het kruisblad nu dat al zichtbare blad op de foto, of moet er nog een 2e laag blad eronder (van boven dan als 'kruis'blad te zien)?
Als voeding heb ik HyPro spray en wil alleen voeden dmv spuiten op blad.
pfff help aub, lukt maar niet om foto's toe te voegen.
Vorige week vrijdagmiddag paar steenwol stekblokjes ingezuurd op 5.3ph en Canna start & wortelstim. toegevoegd. (inzuren 24 uren)
Zaterdagmiddag 16.00 uur 4 haze zaadjes 60 minuten laten inweken met BAC X-seed.
Zaterdagmiddag 17.00 uur de zaadjes in blokjes gedaan.Huishoudfolie er overheen gedaan, en in tent geplaatst.
Mijn tentje is 1.20 bij 2,40m.
lv tussen 75-80% dmv luchtbevochtiger
lamp 400w kwik in BAL ballast (diepstraalkap)
licht/donker 18/6
Maandag alle ontkiemd,huishoudfolie verwijdert en lamp aangezet.
Donderdag (vandaag) voor het eerst weer water gegeven (20ml) en daaraan toegevoegd wortelstim en afgezuurd op 5.4ph. zie foto's
Nu wordt gezegd dat je voeding gaat geven wanneer 'kruisblad' zichtbaar is. Is het kruisblad nu dat al zichtbare blad op de foto, of moet er nog een 2e laag blad eronder (van boven dan als 'kruis'blad te zien)?
Als voeding heb ik HyPro spray en wil alleen voeden dmv spuiten op blad.
pfff help aub, lukt maar niet om foto's toe te voegen.
Comment