Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern Light Auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Northern Light Auto

Die 500-600 ero kost het alleen als je een kweekruimte met optimaal klimaat/voeding aan wil leggen.

Als je net komt kijken en gewoon eens wilt zien of het haalbaar is om een plantje binnen te kweken kan je in eerste instantie voor een paar tientjes klaar zijn. Als je je plantje's ziet groeien en in bloei beginnen te geraken zal je merken dat indien je echt geintereseerd bent je toch wel bereid gaat zijn meer uit te geven om het groeiklimaat te optimaliseren.

Zelf heb ik bij de 2e hands winkel voor 15 euro een kast gekocht 120x70x120, deze binnen gewit met verf die ik nog had liggen, tl armatuurtje gemaakt en een tijdschakelaar gekocht
    Plantje in een 12 liter emmer gezet en kijken wat hij doet.... Toen mijn plantje in bloei raakte wel bloei voeding gehaald bij een plaatselijke grow shop, want ja the facque er begon zowaar wiet aan mijn plantje te groeien..wat na de oogst toch zeker 30 gram bleek te zijn ...En ik voor mezelf de bevestiging had ietsje meer te investeren aan mijn nieuwe binnen hobby. Inmiddels ge uprade naar hps en afzuiging/filter en idd die resultaten zijn zoals ik wel verachte een heel stuk beter. Maar vooral door klein en simpel te beginnen heb ik er nu bijna een zeer succesvolle 2e ronde op zitten.

Comment

Bezig...
    X