Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x Critical

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 9x Critical

4 Dagen na overpotten heb je geen tekort.
    Een blokkade is aannemelijker, bijvoorbeeld door het veel te nat staan.
    Voeding is ook de komende 2 weken nog niet nodig. Je kunt zo'n plantje niet vetmesten.
    Door de plant nat te spuiten heeft ze minder noodzaak om veel wortels aan te maken.
    Zomaar wat opmerkingen heh, doe ermee wat je wil.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hmm, tricky dus.
      Voor nu dus even afwachten wat hij doet met het water en de voeding die hij nu voorhanden heeft?
      Laat ik deze anders even een beetje met rust en kijken wat hij doet. Hier nog even een totaal plaatje hoe het ervoor staat.
      Attached Files

Comment

Deze hebben te nat gestaan, nu staan ze droger zo te zien. Vul die smartpot nog wat aan met aarde.

Comment

Vullen tot het randje?

Comment

pot vullen tot lobblaadjes 1 cm boven de aarde komen.

Comment

Top, thnx!

Comment

Heej luitjes.
                Gisteravond de pot gevuld tot een cm aan de lobblaadjes, daarna elke pot nog 400ml water met wortelstimulator gegeven.
                Vanochtend even gekeken en wat foto's gemaakt.
                1 plant doet een beetje raar, ik begrijp niet zo goed wat er mis kan zijn. Ik heb de symptomen opgezocht maar kon niet iets vinden.
                Weten jullie wat hij kan hebben?
                Hieronder een paar foto's, de bladeren trekken heel erg naar boven en hij trekt hier en daar een klein beetje krom.
                Attached Files

Comment

Gelukkig zijn de claw problemen opgelost, mijn clip fan was blijkbaar te hard dus die heb ik nu eruit gehaald. Maak niet uit waar ik hem zette of in welke hoek, ze reageerden er allemaal hetzelfde op dat ze claw bladen kregen. Nu ik de clip fan eruit heb gehaald doen ze het weer goed.
                  Wat ik wel bijzonder vindt, er zit een hoogte verschil met de planten wat gewoon bizar is. De laagste is 19cm en de hoogste is 3 keer zo hoog. Ik zal later vanavond wel even foto's maken.

Comment

Heej luitjes,

De dames zijn nu sinds 29 maart in de bloei, en ik moet zeggen, ze zijn echt giga hoog en zo niet vol.
                    Als critical zo hoort te zijn is dat fijn, weinig knipafval straks, maar ze zijn zo gestrekt dat sommige bijna 1 meter hoog zijn.
                    Ik heb nog nooit eerder critical gepland dus heb er geen ervaring mee en weet dus niet of dit zo hoort of niet. Iemand wel ervaring?
                    Als de toppen maar groot worden dan vindt ik het niet erg dat hij zo hoog is.
                    1 is ook heel erg klein wat ik niet begrijp. Maar ze zijn en blijven natuurlijk een natuurproduct.

Hier even een paar foto's die ik vanavond heb gemaakt.
                    Attached Files

Comment

hoeveel cm hangt jou lamp van de planten????? veeeeeel te hoog volgens mij .... die zijn hellemaal gestrekt!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

btw critical is zo niet ..... ik heb ze ook gezet men eerste kweek en mijn zijn maar rond de 60a70 cm gebeleven en redelijk vol met mooie toppen .. er is echt iets fout gebeurd hier

Comment

Ik zou ze gelijk met het net een knak geven en vastbinden op het net. Dan je lamp op de juiste hoogte. Zal je meer hebben dan als je het zo laat.

Thugz
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ik heb een vermoeden wat het probleem is waardoor alles zo ging strekken. Ik heb vorige week mijn lamp vervangen want ik dacht dat deze het niet goed meer deed. Waarschijnlijk gaf de oude lamp te weinig licht/straling/e.d. waardoor ze zo zijn gaan strekken. Maar dat is een vermoeden, de lamp hing namelijk niet te hoog maar ze groeide maar door.

Ik heb net bijna alles gebogen en een paar geknakt. Ik hoop dat dit wel helpt want het ziet er nu niet echt uit. Maar het is dan ook niet bedoelt om er mooi en netjes uit te zien maar dat ze goed groeien en goede toppen afleveren. Misschien dat jullie nog tips hebben.
                          Het dichtst dat de lamp bij een plant hangt is nu 50cm (achterin), verder 60cm (degene in het midden).
                          Ik geef ze vanaf nu ook de maximale hoeveelheid voeding, hopelijk herstellen ze goed van deze warboel en kan ik er nog wat uithalen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ps: sorry dat hij de foto's draait maar op mijn pc waren ze wel normaal (recht)..
                          Attached Files

Comment

tomatenpepersenpaprikas.jpg
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik heb inderdaad een goede les geleerd wat betreft het laten groeien in de zon, volgende keer bij het ontkiemen gaan ze onder de lamp.
                              Weer een les geleerd

Comment

Ik ben nu even wat verder en die ene kleine is ook gaan groeien. Alleen... hij ziet er echt compleet anders uit dan al zijn zusjes.
                                De strek heb ik op kunnen lossen en de toppen beginnen lekker te komen, maar wat is dit voor plant, jullie enig idee?
                                Ik heb even een paar foto's erbij gezet, als jullie iets weten hoor ik dat graag natuurlijk.
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X