Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bedoel je pistels of trichomen ?
Pistels zijn de witte sprietjes die zie je op een meter afstand en trichomen zie je op de kleine (bloem)blaadjes, daar heb je een vergrootglas voor nodig of een geoefend oog.
Bedoel je pistels of trichomen ?
Pistels zijn de witte sprietjes die zie je op een meter afstand en trichomen zie je op de kleine (bloem)blaadjes, daar heb je een vergrootglas voor nodig of een geoefend oog.
Die pistils zie ik wel, maar van die ballen ben ik nog steeds niet overtuigd.
Daarvoor heb ik betere foto's nodig, zonder HPS enzo.
Van deze foto's ga ik iemand niet aanraden z'n plant weg te gooien omdat ik niet 100% zeker ben.
Aangezien het een autoflower is die problemen heeft kunnen het ook stressballen zijn, maar dan moet ik ze eerst goed zien.
RQS heeft wel de naam tegen natuurlijk.
Pistels horen bij een vrouwelijke plant daar kan en moet je niks aan doen.
Als je autoflower een gewone plant blijkt te zijn zal je binnen ca 2 weken nadat je op 12 12 bent overgegaan de bloei zien verschijnen.
Er komen dan op verschillende plaatsen plukjes met witte pistels tevoorschijn.
Pistels horen bij een vrouwelijke plant daar kan en moet je niks aan doen.
Als je autoflower een gewone plant blijkt te zijn zal je binnen ca 2 weken nadat je op 12 12 bent overgegaan de bloei zien verschijnen.
Er komen dan op verschillende plaatsen plukjes met witte pistels tevoorschijn.
oke dankjewel voor al de uitleg , hij geeft nu al paar kleine witte pistels
Neem dan eens wat betere foto's van wat ik omcirkeld heb. Dan heb je een tweede mening. Ik zou niet goed weten wat het anders zou kunnen zijn, maar het is rqs en een auto die ni bloeit...
Comment