Hallo allemaal,
Dit is de eerste keer dat ik een plantje wil gaan kweken. Ik heb me eerst goed ingelezen over de in en outs van het kweken. Ik heb mijn eigen kweekhok gemaakt.
afmetingen 60x30x140cm
koolstoffilter pk 2600 mini
ventilator winflex 125mm
led lamp 120 watt
helemaal licht dicht gemaakt met zware vijverfolie en daar tegen aan aluminiumfolie.
Ik heb mijn zaadjes in het water gedaan afgelopen dinsdag en laat hun nu rustig kiemen. ik heb grond gekocht met pernis en 3 soorten voeding.
1ste is voor de groei
2de is voor de bloei
3de is om de toppen nog steviger te krijgen
Ik ga jullie op de hoogte houden van hoe en wat mijn babytjes doen.
indien iemand nog tips heeft hoor ik ze graag.
Mijn eerste vraag is gelijk al moet ik in zo een kleine ruimte als dit nog een speciale manier van kweken hanteren? (scrog,sog, of normaal laten groeien)
Gr wietdoktersjaak
Dit is de eerste keer dat ik een plantje wil gaan kweken. Ik heb me eerst goed ingelezen over de in en outs van het kweken. Ik heb mijn eigen kweekhok gemaakt.
afmetingen 60x30x140cm
koolstoffilter pk 2600 mini
ventilator winflex 125mm
led lamp 120 watt
helemaal licht dicht gemaakt met zware vijverfolie en daar tegen aan aluminiumfolie.
Ik heb mijn zaadjes in het water gedaan afgelopen dinsdag en laat hun nu rustig kiemen. ik heb grond gekocht met pernis en 3 soorten voeding.
1ste is voor de groei
2de is voor de bloei
3de is om de toppen nog steviger te krijgen
Ik ga jullie op de hoogte houden van hoe en wat mijn babytjes doen.
indien iemand nog tips heeft hoor ik ze graag.
Mijn eerste vraag is gelijk al moet ik in zo een kleine ruimte als dit nog een speciale manier van kweken hanteren? (scrog,sog, of normaal laten groeien)
Gr wietdoktersjaak
Comment