Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag beginner, tips?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweekverslag beginner, tips?

Korting op 420shop
    Hallo,

ik ben voor mijn eerste keer begonnen met 2 AF's, AK-47 en white widow. Ze zijn nu een week uit de grond en ze hangen onder een T5-buis 21 watt op ongeveer 5 cm afstand. Ik heb een HPS 600W klaarliggen voor de bloei.

Wanneer weet ik of ik de HPS erboven moet hangen?? en zouden jullie kunnen vertellen of ze goed bezig zijn of niet?

Alvast bedankt!
    Attached Files

Re: Kweekverslag beginner, tips?

lees eens wat topics door hier op het forum

voor de rest ziet het er goed uit op de foto's

Maar waarom een 600 w hps voor 2 autoflowers ??? zo gooi je u geld weg.
    En zeker niet de moeite je gaat je blauw betalen aan elec. .

Maar dat is ieder zijn keuze natuurlijk.

grts dieselt

Comment

hoi dieselt,

bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb me al redelijk ingelezen en mijn conclusie hieruit was: licht is gewicht
      vandaar dat ik dacht dat de 600 w hps meer zou opleveren

Is het dan slimmer om een T5 buis met een andere kleurcode erboven te hangen zodra ze beginnen met bloeien? en nog een vraagje: hoe weet ik precies wanneer ze beginnen met bloeien (en ik dus een andere kleurcode moet gebruiken)?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

En hoeveel denk je dat ik uiteindelijk kan oogsten? ik lees veel verschillende resultaten, van 5-150 gram en ben wel erg benieuwd!

Comment

over tl kan ik me niet uitspreken dit gebruik ik niet :s

ik kan je wel zeggen zet er dan 15 autoflowers onder dan haal je je geld uit de elec. tenminste toch...
        Met 2 haal je een 50 gr als je geluk het het is je eerste keer ..
        bij mijn eerste keer had ik 10 autoflowers en een paar gewoon planten en had maar een 200 gr droog dus het gaat echt tegenvallen denk ik ..

autoflowers beginnen gaan vanzelf in bloei da zie je vanzelf wel komen aan de pruikjes die erop komen .

Mijn advies is kweek gewoon onder spaarlamp of buiten zet er anders echt nog een stuk of 13 bij als je kan ..

en het best is eigenlijk gewoon zaad onder een 600 water ik heb die fout de eerste keer ook gemaakt ik doe dit zeker niet meer nu nu heb ik aleen gewoone planten zal je een linkje sturen kune je eens gaan zien

groetjes diesltj

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ineapple-chunk!!

je zou je 600w hps lamp ook 18/6 moeten laten draaien voor een goed resultaat want bij autoflowers haal je op 12/12 ook al niet veel... dus dat is super duur en dan kun je beter weed van 15 euro de gram gaan kopen in de shop. dan kom je mss nog goedkoper uit

grtzz

Comment

Uhu. Dan heb je een tent die voor 7/9de leeg staat, maar wel draait voor de volle 100%. Vind autoflowers sowieso al een slechte keuze voor binnen, maar soit.

Comment

Hoe is het met de rest van je setup ?
            Heb je een tentje, afzuiger, filter etc. ?

Afhankelijk van wat je hebt kan je misschien nog een (paar) zaadje (s)
            bijzaaien ?
            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Bedankt voor jullie reacties!

ik heb een houten kastje eromheen gebouwd met reflecterend folie. Voor de rest heb ik geen afzuiger, filter etc. (ik ben student.. ) het enige wat ik doe is 2x per dag even het hok doorluchten door het open te zetten.

Mijn plan is ook niet om dit binnen te blijven doen. Zodra het weer goed genoeg is zet ik ze zodra het kan op het balkon op het zuiden, en als de zon weer onder is ben ik van plan om ze weer in het kastje te zetten. Is dit een goed plan? Ik heb nog 2 dezelfde zaadjes over die ik vandaag ga ontkiemen.

Zouden jullie mij nog wat meer tips kunnen geven over water geven en licht?
              en zouden jullie kunnen vertellen of ze er nog steeds goed uitzien? Ze zijn nu een week en 2 dagen boven de grond.

IMG_1832.JPGIMG_1833.JPGIMG_1834.JPGIMG_1835.JPG

grtz!

Comment

Zien er nog goed uit maar euh een 600 wat hps ga je doen en geen afzuiger??? da gaat veel te warm worden daar moet constante ventilatie hebben 2 x per dag is echt niet genoeg met je hok even open te zetten.
                ik zou deze gewoon op je balkon zetten maar dan ben je tevroeg gestart..
                Mijn mening is om die 600 wat af te raden voor die autoflowers, maar je doet ermee wat je wil is niet mijn hok

ivm licht en water moet je eens tegoei opzoekwerk doen hier op het FORUM, je vind daar alles over alleen beetje zoeken

grtzz diesltj

Comment

Hoe groot is je kastje ?

Stemma doet stout (2016)

Comment

Veels te klein voor een 600 watt zonder afzuiging. Geen afzuiger en geen filter binnen is stank overal.

Comment

Dat gaat lekker ruiken mmmm

Comment

Mischien is led een oplossing word nie warm in dat houte bandbare hokkie en werk goed om geld te bespare alleen aanschaf is duurder

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Geen LED voor een arme student, wordt ook warm en voor de aanschafprijs koop je een leuke complete set.

Kijk eens in de microafdeling van dit forum,
                          daar kom je hele leuke en betaalbare kweekjes tegen.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Mijn led panelen worden geen 30 graden Celsius en houden daardoor mijn kweekruimte mooi op temperatuur lamp aan 23 en uit 21 grade

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Bezig...
                            X