Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8x jamaican herb kweekverslag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 8x jamaican herb kweekverslag

Als je onder begeleiding woont ben je nog geen 18?
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

jawel ik ben ouder dan achttien maar ik woon in een woongroep ik woon zeg maar met een paar huisgenoten en de begeleiding komt af en toe langs om te kijken of alles normaal gaat, we wonen met zn 3en in het huis

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

flintstoned, het betsaat wel een maat van me heeft een zakje jamaican herb bij de shop gekocht en vond er meerdere zaden in, hij heeft ze geplant en er zijn er nog meer vanaf gekomen...

Comment

Kerel waar ben je in godsnaam mee bezig
        Dat zaad wat je hebt is hermazaad afkomstig van hermaplanten, daar gaat echt geen goeie weed vanaf komen.

Dus als je hiermee gepakt wordt ga je weg geplaatst worden zeg je? Naar waar? Een gesloten instelling of de straat op?
        Het klinkt alsof je in een leefgroep geplaatst bent onder de noemer begeleid zelfstandig wonen.
        Is dit een soort 2de kans project waar je woont? Ga je dan die kans op de helling zetten voor wat hermaweed?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wietzaad View Post
          flintstoned, het betsaat wel een maat van me heeft een zakje jamaican herb bij de shop gekocht en vond er meerdere zaden in, hij heeft ze geplant en er zijn er nog meer vanaf gekomen...
          Urgh, je kan geen wiet kopen met een thc % van 60. Die soort bestaat idd niet. Uwe maat heeft u herma zaden van een onbekende soort verkocht en je wil dat blijkbaar niet inzien. Mij niet gelaten, ik riskeer niks. Maar wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten.

Comment

Zou ik toch ook niet riskeren ze.
            - Fast Bud
            - Royal Dwarf Auto
            - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

Comment

wat een verhaal... het bestaat niet.. en als je je woning riskeert voor slechte troep met een verzonnen naam dan ben je slim bezig.
              Baas in eigen brein.

Comment

ach ja ik vind dat ik moet afmaken waar ik aan begonnen ben over een paar dagen een nieuwe update

Comment

hij heeft ze geplant en er zijn er nog meer vanaf gekomen...
                  Dus hij plante die bagseeds en er kwam nog meer herma zaad vanaf, omdat die hermafrodiet zich zelf bestoof. Te weten dat herma tendens bij een zelfbestuiving dubbel zo erg door vererft wordt, ze bestoof zich immers zelf, herma x herma = herma kwadraat!, die heb jij nu.

Geloof me nu maar dat de strain Jamaican herb niet bestaat. Ik wil je niet te kakken zetten maar beschermen tegen je zelf (en je "maat"(tennaaier))

Een jamaica bloeit overigens 16 en meer weken. zeker als die uit een bagseed zakje komen die dus niet geacclimatiseerd zijn aan ons climaat.

rest my case.

Comment

Check dit topic gast.
                    Het kost wat tijd om een geschikte plaats te zoeken, maar als je goed om je heen kijkt is er altijd wel iets te vinden.
                    Zo heb ik twee jaar achter elkaar een guerilla midden in een grote stad gedaan.
                    Een plaats waar men zou gaan bouwen, maar door omstandigheden stond de bouw een tijd stil.
                    Hier en daar een plantje, onopvallend, een eind uit elkaar, afgesloten terrein, etc...
                    Je kunt dan niet elke week gaan kijken, of alleen van een afstandje, als je langs loopt

Besef goed wat je doet, het heeft niets met durf of lef te maken, maar met verstand en risicoanalyse.
                    Nederland is niet tolerant als het om wietplanten gaat. Heksenjacht is eerder een woord wat er bij past.
                    Zou je een huisje/flatje huren, en een plant op de vensterbank zetten riskeer je hier ook gewoon een uitzettingsprocedure.

Als de plantjes echte blaadjes hebben met 3 (of liever 5) vingers, meteen het huis uit.
                    Weg van het terrein, zodat het niet aan jou gelinkt kan worden.

-- en wat de rest zei natuurlijk, maar dat was al duidelijk na het 1e bericht --
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

dankjewel ik maak deze oogst af en volgend jaar huur ik een loods ergens en zet ik 50 planten neer

Comment

50 herma's? Kanarie's dream nog steeds in de aanbieding.

Comment

Een loods huren?
                          - Fast Bud
                          - Royal Dwarf Auto
                          - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

Comment

Haha dit topic wordt hoe langer hoe gekker
                            5x Jack Herer & een AMS'je!

Comment

het maakt niet uit, of je accepteert hoe ik het doe en dat ik het doe en je geeft af en toe een tip of je stopt met het volgen van dit kweekverslag, de eerst bladen met vingers er aan komen.
                              ik heb inmiddels een plek waar ik het neer kan zetten, bij iemand achter in de tuin in een ton met een glazen plaat er over heen.
                              in de ton zit hier en daar een gat waar net mijn vuist niet in past voor circulatie.

Comment

Vrees dat die in die ton toch erg weinig licht gaat krijgen en zich doodstrekt.

Comment

Bezig...
                                X