Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe moet ik mijn plantjes kweken?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoe moet ik mijn plantjes kweken?

Korting op 420shop
    Hallo mede kwekers!
    ik ben nieuw op dit forum en heb toch wat vragen over mijn bestelde zaadjes.
    het zijn 3 Autofrisian dew dutch Passion zaadjes.
    maar ik heb dit nog nooit eerder gedaan en hoop antwoord te krijgen op de volgende vragen!!
    in welke potgrond kan ik ze het beste laten ontkiemen en groeien?
    moet ik ze voeding geven zo ja wat voor een voeding en hoevaak?
    En hoelang kan ik ze in een smart pot doen met z'n drietjes? (Pot heeft een inhoud van 11.6 liter)
    hoop op een antwoord!
    gr Rob

Re: Hoe moet ik mijn plantjes kweken?

Stel je vraag in het juiste subforum en doe een beetje moeite om zelf te zoeken en te lezen, nieuw of niet.
    Je bent de zoveelste die het hier maar eens komt vragen, maar als je niet met dit forum kan werken dan vrees ik voor je weedkweek.
    Trouwens, al je vragen zijn te onduidelijk, en moest je ze toch verduidelijken dan staan ze reeds beantwoord.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

De gulden middenweg, link naar antwoorden op al uw vragen: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...gen-op-een-rij

Comment

Dankjewel weet nog niet echt hoe het werkt...

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Beowulf de link wat je me doorstuurde is deze informatie ook geschikt voor de autofrisian dew dutch passion?

Comment

jij gaat dus autorijden zonder te weten waar het gaspedaal zit
          typisch weer zo'n gevalletje ongeduld en geen zin om de info zelf te zoeken.
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

in welke potgrond kan ik ze het beste laten ontkiemen en groeien? ontkiemen in zaai en stekgrond, dan overpotten in een gowmix voor cannabis.
            moet ik ze voeding geven zo ja wat voor een voeding en hoevaak? Groei en bloei voeding voor cannabis, verhouding staat op de fles
            En hoelang kan ik ze in een smart pot doen met z'n drietjes? (Pot heeft een inhoud van 11.6 liter) Elk plantje in 1 smartpot, 3 bijelkaar gaat concurreren.

Verder even de moeite doen om je goed in te lezen al je vragen zijn reeds vele malen beantwoord.

succes.

Comment

De AutoFrisian Dew van DP is erop geselecteerd van enkel in potgrond te groeien van het Russisch bedrijf Plagronistrov, waarbij een delicate mix van echte Tsjernobilsche grond, een vleugje uranium en 3 kilo springstof in zit.

Deze lossen geleidelijk aan hun voedingsstoffen, dus enkel wateren met de gezeefde melk van een drachtige neushoorn. Liefst eentje uit Noord-Egypte, de Nijl is veel te gevaarlijk geworden voor alle toeristen door die bronstige neushoorns. Je doet er goed aan!

Peace.
              Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

Modest, ik had het niet beter kunnen uitleggen. Als ie daar niet aan uit kan is er geen enkel forum dat kan helpen.
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Bedankt!!
                  ik heb ze net gezaaid

Comment

Succes met de kweek en het inlezen.

Comment

Bezig...
                    X