Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoelang moet ik 18-6 licht geven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoelang moet ik 18-6 licht geven

    Korting op 420shop
    Mijn zaailingen zijn net de grond uit heb ze onder een tl staan
    maar hoelang moet ik ze onder 18-6 zetten ik wil ze ook niet te groot hebben namelijk
    alvast bedankt

    #2
    Re: Hoelang moet ik 18-6 licht geven

    Normaal gesproken is een goeie regel dat je ze op 12/12 zet zo gauw de bladeren de aarde bedekken. (van de definitieve pot)
    Als je kleine plantjes wil, moet je zaadjes kopen van een soortje dat niet groot wordt, of ze in een klein potje houden.
    Een (te) klein potje is niet fijn voor ze, en zal natuurlijk veel aandacht vragen.
    Je zult dan misschien twee of drie keer per dag water moeten gaan geven over een paar weken, en een complete voeding is daarbij ook handig. De aarde is zo leeg.

    Da's net zoiets als Chinese vrouwtjes die kleine voetjes willen houden.
    Die blijven dan expres hele stevige te kleine schoentjes dragen.

    Maarre..ik zie dat dit in de chatbox staat, dus wil je chatten ?
    Vertel eens wat over jezelf ? Wat heb je aan ? Heb je je al voorgesteld ? Daar is namelijk ook een apart topic voor.
    Kun je meteen het forumoverzicht eens bekijken, want eigenlijk staat er genoeg info om een succesvol tomatenkweker te worden, meteen bij je eerste kweek.
    't Is een kwestie of je een beetje moeite wil doen om de info te lezen en eens wat kweekverslagen van andere kwekers door te bladeren.
    Dan zie je meteen wanneer men iets op 12/12 zet, en wat het resultaat daarvan is, want dat verschilt namelijk nogal per soortje !

    Succes !
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Hoelang moet ik 18-6 licht geven

      Hahaha, JD kan weer topics gaan verplaatsen....

      Het staat nochtans aangegeven bovenaan de lijst wat je hier wel of niet moet posten, ik kan het niet anders dan dom noemen.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment

      Bezig...
      X