Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Versneld afbloeien in laatste week.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Versneld afbloeien in laatste week.

    Korting op 420shop
    Hallo medemensen,

    Is er ook een andere methode om het afbloeien te versnellen? Ik heb namelijk voor de ene plant nog ongeveer een week te gaan en de andere nog wel twee weken volgens de omschrijving van de leveranciers. Mijn probleem is alleen dat ik de ruimte nodig heb omdat mijn nieuwe lichting al klaar is om verpot te worden en meer ruimte nodig hebben dan mijn groeikastjes.
    Trichones zijn nog deels doorzichtig dus zonde om nu te oogsten maar er staan wel 5 nieuwe dames te springen om in te trekken in hun nieuwe huisje!

    Zie foto 1 voor plant die nog 1 week moet. (Fruit Spirit vandaag)
    Foto 2 voor plant die nog 2 weken moet. (King's Kush vandaag)
    Foto 3 en 4 voor de nieuwe lichting. Vorige week verpot en nu al helemaal vol met wortels (paar dagen terug foto genomen dus nu helemaal vol in de twee kleine groei kastjes)
    Foto 5 voor gedeelte van bloeiruimte. (weekje geleden)

    Helaas geen video want ik ga het natuurlijk niet op youtube plaatsen om hier te kunnen laten zien.....

    20150416_100719.jpg20150416_100703.jpg20150413_131050.jpg20150416_100956.jpg20150411_110549.jpg


    P.S. Ja het is CFL en ja, het werkt perfect........ Super gezonde planten dus.

    Volgende kweek staat holographic series 1 van crazy LED op de planning.
    Hierover ga ik uitgebreid reviewen om alle broodje aap verhalen over LED kweek aan de tand te voelen.
    KEEP IT GREEN!!!

    #2
    Re: Versneld afbloeien in laatste week.

    Nee..
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Versneld afbloeien in laatste week.

      hahaha. Kort maar krachtig

      Beter opletten en uitrekenen in de toekomst dus.....
      KEEP IT GREEN!!!

      Comment


        #4
        Re: Versneld afbloeien in laatste week.

        Mwa, ik kan wel een boel tips aandragen, maar dan zit je dalijk te stunten met gevaarlijk spul en een hele dikke kans dat het helemaal verkeerd loopt.
        Je planten staan er mooi bij. Als je nu rigoreus blijft toppen, dan kun je die voorgroeiers mooi uit laten lopen en klein houden.

        Voor zover ik weet, kan wiet prima in een opgepropte ruimte groeien. Zolang er niet teveel vocht op het blad blijft liggen; dan krijg je schimmel. Als je ze om de dag even verdraaid, dan kun je ze best nog twee weekjes in een klein potje in je voorgroeibak houden.
        Je zou ze zelfs doormidden kunnen knippen. Dat klinkt vrij lomp, dat is het ook, maar zo staan ze weer een dag of 2-5 stil. Dat is ook weer tijdswinst.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Versneld afbloeien in laatste week.

          Je zou die nieuwelingen kunnen vertragen...
          Snoeien, toppen croppen ect.
          - King Willy Seeds - UHR genetics

          Comment


            #6
            Re: Versneld afbloeien in laatste week.

            Haastige spoed is zelden goed.

            Comment


              #7
              Re: Versneld afbloeien in laatste week.

              Helemaal mee eens. Is alleen de eerste ronde in deze opstelling dus is nog een beetje uitvogelen hoe en wat.

              Eerste kweek heeft in totaal 8 weken in de groei gezeten en dat in de grote bloeikast dus wou nu in ieder geval wat weken besparen door ze voor te groeien in aparte kastjes.
              Deze zijn gewoon te klein dus voor de derde ronde ga ik gewoon een grotere kast ombouwen om te groeien. Dat geeft een hele hoop oogstjes per jaar extra

              Thx voor jullie reacties!
              KEEP IT GREEN!!!

              Comment


                #8
                Re: Versneld afbloeien in laatste week.

                Reken voor cfl nog maar een week extra bloei dan wat er op papier staat.

                Comment


                  #9
                  Re: Versneld afbloeien in laatste week.

                  of 3,....
                  en rustig drogen en curen dus + 3 maand.

                  Comment


                    #10
                    Re: Versneld afbloeien in laatste week.

                    Drie weken extra vind ik nogal wat.... 1 week snap ik wel. Ik wil natuurlijk niet mijn High vervangen voor een couch-locker omdat het te lang staat. Dus ik oogst meestal net nadat de laatste trichones opaal zijn geworden en er al een beetje amber in zit. Niet pas als alles amber van kleur is geworden.

                    Drogen heb ik ongeveer 2 weken in de planning en curen doe ik liever een half jaar. Dat geeft in mijn ogen en smaakpapillen de beste resultaten.

                    Is alleen eerste keer CFL voor mij dus dat is even anders kwa kweek zelf.
                    KEEP IT GREEN!!!

                    Comment


                      #11
                      Re: Versneld afbloeien in laatste week.

                      Als je naar die overzichtsfoto kijkt, daar lijkt de linkse kant en achterkant nog 5 weken te kunnen staan. Of je houdt fluff over.

                      Comment


                        #12
                        Re: Versneld afbloeien in laatste week.

                        Easy does it baby

                        Comment


                          #13
                          Re: Versneld afbloeien in laatste week.

                          Yep, nog wel een paar weken, op al dat witte haar gebaseerd.
                          Of ga dit gewoon oogsten, dan weet je voor de volgende keer dat je ze echt langer moet afbloeien.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: Versneld afbloeien in laatste week.

                            Thx voor alle info mensen!! Fijn dat jullie zo snel reageren.

                            Idd die fluffy toppen zijn al ongeveer 5 weken zo dus volgens mij zijn ze wel redelijk aan het uitharden nu.
                            Trichones zijn alleen nog erg doorzichtig en nog niet allemaal opaal....

                            Daar wacht ik denk ik even op anders is het niet potent genoeg, is mijn ervaring met te snel oogsten.
                            KEEP IT GREEN!!!

                            Comment


                              #15
                              Re: Versneld afbloeien in laatste week.

                              Trichomen mmmm En opaal? Dat is ne blauwe edelsteen. Als je daar op moet wachten

                              Comment

                              Bezig...
                              X