Beste forumgenoten
Ik ben recent mijn eerste kweek gestart en sinds de planten in bloei staan krijg ik steeds meer geurhinder. Niet erg voor mij maar begin te vrezen voor mn buren en als er bezoek komt.
Dit is mijn setup die aliengrowshop me had aangeraden:
Mammoth Darkroom 100
400 watt son t pia
Buisventilator RVK diam 100mm 160m3
Koolstoffilter is een Can 1500 100kb 100mm
Er staan 3 RQS Fruit Spirit in die in de laatste week van de bloei zitten.
Voor de luchtinlaat heb ik 1 van de 2 venstertjes aan de zijkanten van de tent opengezet voor luchtinlaat. De tent bolt ook naar binnen dus ik veronderstel dat door de luchtstroom langs dat venstertje er geen lucht naar buiten komt?
Weten jullie een oplossing voor mijn geurhinder? Een fout in mijn opstelling misschien?
Groeten
Caesar
Ik ben recent mijn eerste kweek gestart en sinds de planten in bloei staan krijg ik steeds meer geurhinder. Niet erg voor mij maar begin te vrezen voor mn buren en als er bezoek komt.
Dit is mijn setup die aliengrowshop me had aangeraden:
Mammoth Darkroom 100
400 watt son t pia
Buisventilator RVK diam 100mm 160m3
Koolstoffilter is een Can 1500 100kb 100mm
Er staan 3 RQS Fruit Spirit in die in de laatste week van de bloei zitten.
Voor de luchtinlaat heb ik 1 van de 2 venstertjes aan de zijkanten van de tent opengezet voor luchtinlaat. De tent bolt ook naar binnen dus ik veronderstel dat door de luchtstroom langs dat venstertje er geen lucht naar buiten komt?
Weten jullie een oplossing voor mijn geurhinder? Een fout in mijn opstelling misschien?
Groeten
Caesar
Comment