Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hoevaak kan je toppen, en kan je tegelijk dan ook nog eens supercroppen ?
dankjeee
toppen kan je zo vaak je wilt , en tegelijkertijd....
is ook te zien over wat je spreekt.
bij fem en reg kan dit. bij auto denk ik niet.
is ook te zien welke strain je hebt. de ene kan er beter tegen dan de andere.
gewoon doen wat je wilt met je dame gewoon zorgen dat je niet te veel of te weinig water geeft. hier zie je een voorbeeld hoe je bvb kan toppen en dan scrog.... toppen voor een scrog..jpg pas dit toe en je zal nog eens aardig verschieten wat je dame kan doen.
dit is een voorbeeld van de tekening zonder gebruik te maken van de 2de maal toppen.
enkel van node 5 naar node 3 getopt en zijtakken weggenomen. dag19toppen (214644).jpgdag19toppen (34877852).jpg
mijn resultaat hierdoor was dit. dag110.dag80-1212 (5).jpg voila zo kan je zien dat je idd meerdere maal kan toppen maar dat dit niet zo belangrijk is.
hou er ook rekening mee hoe meer je topt , hoe meer fluffie toppen je zal hebben.
in mijn geval had ik dit niet. ik werk wel met 600w hps 2050K
Het nadeel als je meerdere keren wil toppen dat de 2e (en volgende) keren pas kan als er weer iets te toppen is.
Dat betekend voor elke keer dat je wil toppen een paar weken extra groeitijd.
Nou staan cannabiskwekers niet echt bekend om hun geduld, dusse ...
Ben van plan om dit ook te gaan doen by de chocos, is dr ook een kans dat door het fimmen iers heel anders gebeurd of de plant overlijd of iets? Of is dit nog nooit echt fout gegaan bij iemand!
Comment